Ultrashort Humalog-insuliini ja sen analogit - mikä on parempi käyttää diabeteksessa?

Ei ihme, että diabetesta kutsutaan vuosisadan taudiksi. Tämän diagnoosin omaavien potilaiden määrä kasvaa vuosittain.

Vaikka taudin syyt ovat erilaiset, perinnöllisyys on erittäin tärkeää. Noin 15%: lla kaikista potilaista on tyypin 1 diabetes. He tarvitsevat insuliiniannostusta hoitoon.

Usein tyypin 1 diabeteksen oireet ilmenevät lapsuudessa tai varhaislapsuudessa. Taudille on ominaista nopea kehitys. Jos aikaa ei oteta, komplikaatiot voivat johtaa yksittäisten järjestelmien toimintahäiriöihin tai koko kehoon.

Insuliinikorvaushoito voidaan suorittaa käyttämällä tämän lääkkeen Humalog-analogeja. Jos noudatat kaikkia lääkärin ohjeita, potilaan tila on vakaa. Lääke on ihmisinsuliinin analogi.

Sen valmistukseen tarvitaan keinotekoinen DNA. Siinä on ominaispiirteitä - se alkaa toimia nopeasti (15 minuutin kuluessa). Reaktion kesto ei kuitenkaan ylitä 2-5 tuntia lääkkeen antamisen jälkeen.

valmistaja

Tämä lääke valmistetaan Ranskassa. Hänellä on toinen kansainvälinen nimi - lisproinsuliini.

Pääasiallinen vaikuttava aine

Lääkeaine on väritön läpinäkyvä liuos, joka on asetettu patruunoihin (1,5, 3 ml) tai injektiopulloihin (10 ml). Sitä annetaan laskimoon. Lääkkeen vaikuttava aine - lisproinsuliini, joka on laimennettu lisäkomponenteilla.

Muita komponentteja ovat:

  1. kresoli;
  2. glyseroli;
  3. sinkkioksidi;
  4. natriumfosfaatti;
  5. 10-prosenttinen suolahappoliuos;
  6. 10% natriumhydroksidiliuos;
  7. tislattua vettä.

Analogiat koostumuksessa

Korvikkeet Humalog ovat:

  • Humalog Mix 25;
  • Lisproinsuliini;
  • Humalog Mix 50.

Analogiat käyttöaiheista ja käyttömenetelmästä

Lääkkeen korvaavat aineet käyttöaiheiden ja -menetelmien mukaan ovat:

  • kaikki Actrapid-lääkkeen lajikkeet (nm, nm penfill);
  • Biosuliini R;
  • Insuman Rapid;
  • Humodar p100r;
  • Farmasulin;
  • Humulin säännöllinen;
  • Gensuliini R;
  • Insugen-P (Regular);
  • Rinsuliini R;
  • Monodar;
  • Farmasuliini N;
  • NovoRapid FlexPen (tai Penfill);
  • Epaydra;
  • Apidra SoloStar.

Analogit kolmannen tason ATC-koodissa

Lääkkeet, joilla on erilainen koostumus, mutta samankaltaiset käyttöaiheissa, käyttömenetelmässä, yli kolme tusinaa.

Joidenkin Humaloh-analogien nimi kolmannen tason ATC-koodilla:

  • Biosuliini N;
  • Insuman Bazal;
  • Protafan;
  • Humodar b100r;
  • Gensuliini N;
  • Insugen-N (NPH);
  • Protafan NM.

Humalog- ja Humalog-seos 50: erot

Jotkut diabeetikot pitävät virheellisesti näitä lääkkeitä täydellisinä analogeina. Se ei ole. Neumal Protamine Hagedorn (NPH), joka hidastaa insuliinin vaikutusta, viedään lääkkeeseen Humalog Mix 50.

Mitä enemmän täydentää, sitä pidempi injektio. Sen suosio diabeettisten keskuudessa johtuu siitä, että se yksinkertaistaa insuliinihoidon järjestelmää.

Humalog Mix 50 patruunaa 100 IU / ml, 3 ml ruiskun kynässä KvikPen

Päivittäinen injektioiden määrä vähenee, mutta tämä ei hyödytä kaikkia potilaita. Injektoinnilla on vaikea saada aikaan hyvää verensokeriarvoa. Lisäksi neutraali protamiini Hagedorn aiheuttaa usein allergisia reaktioita diabeetikoilla.

Useimmiten pitkävaikutteista insuliinia määrätään iäkkäille potilaille, jotka iän vuoksi unohtavat injektoinnin ajoissa.

Humalog, Novorapid tai Apidra - mikä on parempi?

Niiden parantunut kaava mahdollistaa nopeamman sokerin alentamisen.

Ihmisen insuliini tulee voimaan puolessa tunnissa, sen kemialliset kollegat tarvitsevat vain 5-15 minuuttia reagoida. Humalog, Novorapid, Apidra ovat ultraäänilääkkeitä, joiden tarkoituksena on alentaa nopeasti verensokeria.

Kaikista huumeista voimakkain on Humalog. Se alentaa verensokeria 2,5 kertaa vahvempaa kuin lyhyt ihmisinsuliini.

Novorapid, Apidra on hieman heikompi. Jos verrataan näitä lääkkeitä ihmisinsuliinin kanssa, käy ilmi, että ne ovat 1,5 kertaa tehokkaampia kuin viimeinen.

Liittyvät videot

Tietoja Humalog-insuliinin käytöstä videoissa:

  • Vakauttaa sokeritasoja pitkään
  • Palauttaa haiman insuliinin tuotantoa

Apidra-insuliini (Solostar) - käyttöohjeet

Lyhyiden insuliinianalogien ilmaantumisen jälkeen diabeteksen hoito saavutti pohjimmiltaan uuden tason: jatkuva glykeeminen kontrolli useimmilla potilailla tuli mahdolliseksi, mikrovaskulaaristen häiriöiden riski, hypoglykeminen kooma merkittävästi pienentynyt.

Tärkeää tietää! Endokrinologien suosittelemana uutuutena diabeteksen pysyvälle seurannalle! Tarvitaan vain joka päivä. Lue lisää >>

Apidra on tämän ryhmän nuorin edustaja, oikeudet lääkkeeseen kuuluvat ranskalaiselle Sanofi-konsernille, jolla on monia sivuliikkeitä, joista yksi sijaitsee Venäjällä. Apidralla on osoitettu etuja lyhyelle ihmisinsuliinille: se alkaa ja päättyy nopeammin, saavuttaa huippunsa. Tämän vuoksi diabeetikot voivat kieltäytyä snackistä, ovat vähemmän sidoksissa syömisen aikaan, säästyvät joutumasta odottamaan hormonin toiminnan alkamista. Lyhyesti sanottuna, uudet lääkkeet kulkivat perinteisesti ympäri kaikkea. Siksi insuliinianalogeja käyttävien potilaiden osuus kasvaa tasaisesti.

Käyttöohjeet

Vaikuttava aine on glulisiini, sen molekyyli eroaa endogeenisestä (syntetisoidusta kehosta) insuliinista kahdella aminohapolla. Tämän korvaamisen takia glulisiini ei ole taipuvainen muodostamaan monimutkaisia ​​yhdisteitä injektiopullossa ja ihon alle, joten se tulee nopeasti veriin välittömästi injektion jälkeen.

Apuaineita ovat m-kresoli, natriumkloridi ja natriumhydroksidi, rikkihappo, trometamiini. Liuoksen stabiilisuus saadaan aikaan lisäämällä polysorbaattia. Toisin kuin muut lyhyet valmisteet, apidra-insuliini ei sisällä sinkkiä. Liuoksella on neutraali pH (7,3), joten se voidaan laimentaa, jos tarvitaan hyvin pieniä annoksia.

Ei voida käyttää hypoglykemiaan. Jos sokeri on alhainen ennen ateriaa, apidru on turvallisempi antaa hieman myöhemmin, kun verensokeri on normaali.

Yliherkkyys liuoksen hlyluiinille tai apuaineille.

  1. Vaadittu insuliiniannos voi vaihdella emotionaalisen ja fyysisen rasituksen, sairauden, tiettyjen lääkkeiden käytön vuoksi.
  2. Kun siirryt Apidra-insuliiniin toisen ryhmän ja brändin insuliinista, annoksen muuttaminen voi olla tarpeen. Jotta vältettäisiin vaarallinen hypo- ja hyperglykemia, sinun on väliaikaisesti lisättävä sokerin hallintaa.
  3. Puuttuvat injektiot tai Apidra-hoidon lopettaminen johtavat ketoasidoosiin, joka voi olla hengenvaarallinen, erityisesti tyypin 1 diabeteksessa.
  4. Ravinnon ohittaminen insuliinin antamisen jälkeen on täynnä vakavaa hypoglykemiaa, tajunnan menetystä, koomaa.

Apidran haittavaikutukset ovat yleisiä kaikille insuliinityypeille. Käyttöohjeet antavat yksityiskohtaiset tiedot kaikista mahdollisista ei-toivotuista toimista. Yleisimmin havaitaan huumeiden yliannostukseen liittyvää hypoglykemiaa. Niihin liittyy vapina, heikkous, levottomuus. Lisääntynyt syke osoittaa hypoglykemian vakavuutta.

Pistoskohdassa on mahdollisia yliherkkyysreaktioita turvotuksen, ihottuman, punoituksen muodossa. Yleensä ne häviävät kahden viikon kuluttua Apidran käytöstä. Vaikeat systeemiset reaktiot ovat harvinaisia, edellyttävät insuliinin kiireellistä korvaamista.

Syöttötekniikan ja ihonalaisen kudoksen yksilöllisten ominaisuuksien noudattamatta jättäminen voi johtaa lipodystrofiaan.

Apidra-insuliini ei häiritse terveyttä raskauden aikana, ei vaikuta kohdunsisäiseen kehitykseen. Lääkkeen annetaan käyttää raskaana oleville tyypin 1 ja tyypin 2 diabetekselle ja raskausdiabetekselle.

Apidra-valmisteen mahdollisuutta äidinmaitoon ei ole tutkittu. Pääsääntöisesti insuliinit tunkeutuvat maidon vähimmäismäärään, ja sitten ne pilkotaan lapsen ruoansulatuskanavassa. Insuliinin mahdollisuus vauvan veressä on suljettu pois, joten hänen sokerinsa ei vähene. Kuitenkin on olemassa vaara, että lapsella on allerginen reaktio glulisiiniin ja muihin liuoksen komponentteihin.

Insuliinin vaikutus heikkenee: Danazol, Isoniazid, Clozapine, Olanzapine, Salbutamol, Somatropin, Terbutalin, Epinephrine.

Vahvista: Disopyramidi, Pentoksifylliini, Fluoksetiini. Klonidiini ja reserpiini voivat peittää hypoglykemian alkamisen merkkejä.

Alkoholi heikentää diabeteksen kompensointia ja voi aiheuttaa vakavaa hypoglykemiaa, joten sen käyttö tulisi pitää mahdollisimman vähäisenä.

Apteekit tarjoavat Apidraa pääasiassa SoloStar-injektiokynässä. Ne sijoittivat patruunan, jossa oli 3 ml: n liuos ja vakiopitoisuus U100, patruunan vaihtoa ei ole. Step-annostelukynä - 1 yksikkö. Pakkauksessa 5 kahvaa, vain 15 ml tai 1500 yksikköä insuliinia.

Apidra on saatavana myös 10 ml: n pulloissa. Yleensä niitä käytetään lääketieteellisissä laitoksissa, mutta niitä voidaan käyttää myös säiliön täyttämiseen insuliinipumpulla.

Tarkastellaanpa Apidran käytön ominaisuuksia, joita ei ole sisällytetty käyttöohjeisiin.

Jotta saavutettaisiin hyvä korvaus Apidran diabeteksesta, tarvitset:

  1. Ota insuliini 15 minuuttia ennen ateriaa. Ohjeiden mukaan liuos voidaan antaa aterian aikana ja sen jälkeen, mutta tässä tapauksessa sinun täytyy hyväksyä tilapäinen korkea sokeri ja siten lisääntynyt komplikaatioiden riski.
  2. Pidä leivän yksikköä tiukasti laskettuna, älä salli laskemattomien ruokien käyttöä.
  3. Vältä suuria määriä elintarvikkeita, joilla on korkea glykeeminen indeksi. Rakenna ruokavalio pääasiassa hitailla hiilihydraateilla, nopeasti yhdistettäväksi rasvojen ja proteiinien kanssa. Tämän arvioinnin mukaan tämä ruokavalio on helpompi löytää oikea annos.
  4. Pidä päiväkirjaa ja hänen tietojensa perusteella säätää nopeasti apidra-insuliinin annosta.

Lääkettä voidaan käyttää laajalti diabeteksen kompensoimiseen nuorilla. Tämä ryhmä on vähemmän kurinalainen, erityiset ruokailutottumukset, aktiivinen elämäntapa. Murrosikä, insuliinin tarve muuttuu usein, hypoglykemian riski on suurempi, hyperglykemia kestää pidempään aterian jälkeen. Venäläisten nuorilla keskimääräinen glykosoitu hemoglobiini on 8,3%, mikä on kaukana tavoitetasosta.

Diabetes ja paineen nousut ovat menneisyyteen.

Diabetes on syy lähes 80 prosenttiin kaikista aivohalvauksista ja amputaatioista. 7 ihmistä 10: stä kuolee sydämen tai aivojen valtimoiden tukkeutumisen vuoksi. Lähes kaikissa tapauksissa syy tällaiseen kauheaan päähän on sama - korkea verensokeri.

Kärsiminen sokeri voi ja pitäisi olla, muuten mitään. Mutta tämä ei paranna itse sairautta, vaan vain auttaa seuraamaan sitä, eikä sairauden syytä.

Ainoa lääke, jota virallisesti suositellaan diabeteksen hoitoon ja jota endokrinologit käyttävät työssä, on Dzhi Dao Diabetes Patch.

Lääkkeen tehokkuus, laskettuna standardimenetelmällä (toipunut määrä potilaiden kokonaismäärään 100 potilaan ryhmässä) oli:

  • Sokerin normalisointi - 95%
  • Verisuonitukosten eliminointi - 70%
  • Sydämen sydämentykytys - 90%
  • Vapaus korkeasta verenpaineesta - 92%
  • Lisää iloa päivällä, parempaa unta yöllä - 97%

Valmistajat Dzhi Dao eivät ole kaupallisia organisaatioita, ja niitä rahoitetaan valtion tuella. Siksi jokaisella asukkaalla on nyt mahdollisuus saada huume 50% alennuksella.

Apidran käyttöä lapsilla koskevat tutkimukset ovat osoittaneet, että tämä lääke on yhtä tehokas kuin Humalog ja NovoRapid, vähentää sokeria. Myös hypoglykemian riski oli sama. Apidran merkittävä etu on paras glykeeminen kontrolli potilailla, joilla on pitkäaikainen kohonnut sokeri syömisen jälkeen.

Hyödyllistä tietoa Apidrasta

Apidra viittaa ultraäänen insuliiniin. Lyhyeen ihmisen hormoniin verrattuna lääke joutuu veren 2 kertaa nopeammin, hypoglykeminen vaikutus havaitaan neljännes tunnissa ihonalaisen antamisen jälkeen. Toimenpide nousee nopeasti ja puolentoista tunnin kuluttua se saavuttaa huippunsa. Vaikutusaika on noin 4 tuntia, jonka jälkeen veressä on pieni määrä insuliinia, joka ei kykene vaikuttamaan glykemiaan.

Apidran potilailla on parempi sokeritaso, se voi varaa vähemmän tiukan ruokavalion kuin diabeetikoilla lyhyellä insuliinilla. Lääke vähentää aikaa antamisesta ruokaan, ei vaadi tiukkaa ruokavaliota ja pakollista välipalaa.

Jos diabeetikko noudattaa vähän hiilihydraattiruokaa, apidra-insuliinin vaikutus voi olla liian nopea, koska hitailla hiilihydraateilla ei ole aikaa nostaa verensokeria, kun lääke alkaa toimia. Tällöin suositellaan lyhyitä, mutta ei ultrashort-insuliineja: Actrapid tai Humulin Regular.

Antotapa

Ohjeiden mukaan Apidra-insuliinia annetaan ennen jokaista ateriaa. On toivottavaa, että aterioiden välillä oli vähintään 4 tuntia. Tässä tapauksessa kahden injektion vaikutus ei pääse päällekkäin, mikä mahdollistaa diabeteksen tehokkaamman hallinnan. Glukoosi on mitattava aikaisintaan 4 tuntia injektion jälkeen, kun lääkkeen annos on päättynyt. Jos tämän ajan kuluttua sokeri kohoaa, voidaan tehdä ns. Korjaava jog. Se on sallittua milloin tahansa päivällä.

Lääketieteen tohtori, Diabetologian instituutin johtaja - Tatiana Yakovleva

Olen jo vuosia tutkinut diabeteksen ongelmaa. Se on kauheaa, kun niin monet ihmiset kuolevat, ja jopa enemmän vammaisia ​​diabeteksen takia.

Haluaisin kertoa hyvästä uutisesta - Venäjän lääketieteen akatemian endokrinologisen tutkimuskeskuksen kehitettiin luomaan lääke, joka parantaa täysin diabetesta. Tällä hetkellä lääkkeen tehokkuus on lähes 98%.

Toinen hyvä uutinen: terveysministeriö on saavuttanut erityisen ohjelman, joka korvaa huumeiden korkeat kustannukset. Venäjällä diabeetikot ennen 13. maaliskuuta (mukaan lukien) voivat saada sen - Vain 147 ruplaa!

Toiminnan riippuvuus hallinnon ajankohdasta:

apidra-insuliinia

Ihmiset. Anna palautetta siitä, kuka APIDRE on, mikä se on ja mitä se syö. Kuka siirtyi Humalogista Apidralle? Onko sen arvoinen, tai meillä ei ole ulospääsyä?

Maria Goncharova kirjoitti 11.11.2014: 114

Olin Apidrassa, kun sain sairaan, Ultrashort-vaikuttava insuliini, kuten humalog, siirryin apidrasta novoropidiin eikä huomannut eroa, ne olivat sama sokeri.

Denis Lavrov kirjoitti 12. marraskuuta 2014: 315

Joidenkin tietojen mukaan Humalogin huippu on 1 ja 2 tunnin välillä, toisten tunnin kuluttua, maksimaalinen vaikutusaika on enintään 5 tuntia, Apidran huippu on 1,5 tuntia, kesto on 4 tuntia. Tämä näyttää olevan tärkein ero. Sammon vastuuvapauslääkäri Kohl Lantos / Apidru jo kuukauden ajan

Elena Antonets kirjoitti 12. marraskuuta 2014: 28

Jonkun mielipiteen huomioon ottaminen tässä asiassa ei ole järkevää insuliinin vaikutus on aina yksilöllinen ja riippuu ihonalaisen rasvan tilasta, lipodystrofioiden läsnäolosta, yksilöllisestä vasteesta insuliiniliuoksen ja sen komponenttien pH-arvoon, albumiinin tasosta veressä jne. jne.

Apidra - uusin saatavilla tilalla. markkinoiden analoginen ultrasäästötoimi. Uskotaan, että hänellä on lyhyin huippu ja aika. Mutta voin väittää sitä, koska Itse olen harjoittanut useita vuosia insuliinipumpussa. En tarkoita mitään super-ultrahort-ominaisuuksia Apidralla.) Mutta alle 6-vuotiaat lapset ovat vasta-aiheisia, ole varovainen.

Humalog - rakastan ja kunnioitan)) Tämä on ainoa insuliini, jolle ei ole annosriippuvuutta.

Svetlana Ruslanova kirjoitti 13. marraskuuta 2014: 18

Pellava ja mikä on annosriippuvuus? (Minä karsin humalogia ja en tiedä mitä se on..)

Anna ja Sofia Zyryanov kirjoittivat 13.11.2014: 24

Svetlana, tämä on silloin, kun insuliinin vaikutusaika riippuu annoksen koosta. eli mitä pienempi annos, sitä lyhyempi vaikutusaika. Jotain tällaista))

Svetlana Ruslanova kirjoitti 13. marraskuuta 2014: 121

joo. kiitos paljon!

Sivu poistettu. Julia Ayub (Libanon) kirjoitti 13. marraskuuta 2014: 311

Hmm. Elenalla, onko Novorapidilla annosriippuvuus? Tiedän kaiken tästä, että mitä enemmän hitaampaa ruuansulatusta pidetään, mutta rehellisesti sanottuna se voi johtua siitä, että harvoin pistän itselleni paljon insuliinia, mutta kun en ole koskaan kärsinyt, en ole koskaan huomannut, että se vie pitkään sen saamiseksi - NovoRapid ja humalog samalla nopeudella ja hyvin nopeasti. Yleensä minulla on nämä insuliinit, hyvin, ne toimivat hyvin nopeasti, sanoisin, että se on usein paljon nopeampaa kuin ruoka, vaikka suurella annoksella, heillä on myös erittäin nopea työ. Vaikka syönkin nopeita hiilihydraatteja, niin pistän sen samaan aikaan, kun ruoka ja sokeri eivät nouse, ja jos se on hidasta, se on merkittävä syömisen jälkeen. Minulla ei ole ongelmia vatsaan. Onko tämä insuliinin vaikutus minuun näin, vai ovatko ne molemmat niin hyvin minulle? )

Anna ja Sofia Zyryanov kirjoittivat 13.11.2014: 321

Yulia toimii pidempään toiminnan keston kannalta))) jos annos on pieni, toimenpide päättyy kahdessa tai kolmessa tunnissa ohjeen kahdeksan sijasta. No, jos annos on suuri, toimenpide voi saavuttaa edellä mainitun)))) Anteeksi minulle vastauksen Elenan sijaan... ei oikeastaan ​​ammatillinen kieli)))

Sivu poistettu. Julia Ayub (Libanon) kirjoitti 13.11.2014: 214

Anh, kiitos tietysti, mutta puhuin vain jostain muusta ja kysyin rehellisesti. Olen aina tiennyt, mitä sanoitte, ja Elena vastasi myös siihen edellä, kirjoitin vain, että olen yhtä nopeasti saamassa ihmislokin selitti Elenalla ei ole annosriippuvuutta, samoin kuin Novorapid, hänen kanssaan en myöskään tunne annosriippuvuutta, hän on myös erittäin nopea, jopa minulle ennen kuin näytti siltä, ​​että se voisi olla nopeampi kuin kemiallinen vuoropuhelu, molemmat eivät olleet riippuvaisia ​​injektoidusta annoksesta erittäin nopea. Kysymys miksi niin? Toiseksi, tunsin hieman eroa sen välillä, mitä insuliinia ja missä pumpussa, mieluummin humalogia, ja kynissä, novorapid.

Ultrashort-insuliini Humalog, NovoRapid ja Apidra. Ihmisen lyhyt insuliini

Ihmisen lyhyt insuliini alkaa toimia 30-45 minuutin kuluttua injektiosta, ja uusimmat ultrahortinsuliinityypit, Humalog, NovoRapid ja Apidra, ovat jopa nopeampia 10-15 minuutin kuluttua. Humalog, NovoRapid ja Apidra eivät ole täysin ihmisinsuliinia, mutta analogit, toisin sanoen muutetut, ovat parantuneet verrattuna "todelliseen" ihmisinsuliiniin. Parannetun formulaationsa ansiosta ne alkavat nopeasti alentaa verensokeria sen jälkeen, kun ne tulevat kehoon.

Ultrashort-insuliinianalogit ovat kehittyneet hyvin nopeasti tukahduttamaan sokerin hyppyjä veressä, joka tapahtuu, kun diabeetikko haluaa syödä nopeasti vaikuttavia hiilihydraatteja. Valitettavasti tämä ajatus ei toimi käytännössä, koska sokeri hyppää kielletyistä tuotteista, kuten hullu. Humalogin, NovoRapidin ja Apidran vapauttamisen jälkeen jatkamme edelleen vähän hiilihydraattia. Käytämme ultrahortinsuliinianalogeja nopeasti alentamaan sokeria normaaliksi, jos se yhtäkkiä hyppäsi, ja joskus myös erityisissä tilanteissa ennen syömistä, kun on epämukavaa odottaa 40-45 minuuttia ennen kuin aloitat syömisen.

Lyhyt- tai ultraäänen insuliinin injektiota ennen ateriaa tarvitaan potilaille, joilla on tyypin 1 tai 2 diabetes ja jotka lisäävät verensokeritasoa aterioiden jälkeen. Oletetaan, että olet jo vähän hiilihydraattiruokaa ja kokeillut myös pillereitä tyypin 2 diabetekselle, mutta kaikki nämä toimenpiteet auttoivat vain osittain. Tutustu tyypin 2 diabeteksen hoitoon ja tyypin 1 diabeteksen hoitoon. Tyypin 2 diabetesta sairastavilla potilailla on yleensä järkevää ensin hoitaa vain pitkittynyt insuliini, kuten on kuvattu artikkelissa ”Lantus-insuliini ja Glargin-insuliini. Medium NPH-insuliinin protapaani ”. Ehkä haima pitkittyneestä insuliinista leviää niin hyvin ja hämmentyy, että se pystyy sammuttamaan sokerin hyppäämisen veressä syömisen jälkeen, ilman muita insuliinikuvia ennen ateriaa.

Joka tapauksessa lopullinen päätös siitä, mitä insuliinia määrätä, milloin ja millä annoksilla se pistää, tehdään vain verensokerin täydellisen itsekontrollin seurauksena vähintään 7 päivän ajan. Tehokas insuliinihoito-ohjelma voidaan yksilöidä vain. Lääkärin ja potilaan on itse kokeiltava paljon enemmän kuin jos kirjoitat saman reseptin kaikille diabeetikoille, joilla on 1-2 injektiota kiinteää insuliiniannosta päivässä. Suosittelemme, että otatte huomioon artikkelin “Mitä insuliinikorkea, milloin ja millä annoksilla. Järjestelmät tyypin 1 diabetekselle ja tyypin 2 diabetekselle. ”

Miten diabeteksen hoitoon käytetään lyhyttä tai ultraherkää insuliinia

Ultrashort-insuliini alkaa toimia ennen kuin elimistöllä on aikaa digestoida proteiineja ja kääntää osa niistä glukoosiksi. Siksi, jos noudatat vähän hiilihydraattia, niin ennen lyhyen insuliinin syömistä sopii paremmin kuin Humalog, NovoRapid tai Apidra. Lyhyt insuliini tulee antaa 45 minuuttia ennen ateriaa. Tämä on suuntaa-antava aika, ja jokaisen diabeetikon on selvitettävä se yksilöllisesti. Miten tämä tehdään, lue täältä. Nopeat insuliinityypit etenevät noin 5 tuntia. Tämä on juuri se aika, jolloin ihmisten on yleensä sulatettava kokonaan syömäänsä ateria.

Käytämme ultrahortinsuliinia epänormaaleissa tilanteissa, jotta verensokeri laskisi nopeasti normaaliksi, jos se yhtäkkiä hyppäsi. Diabeteksen komplikaatiot kehittyvät, kun verensokeri pysyy koholla. Siksi pyrimme vähentämään sen normaaliksi mahdollisimman nopeasti, ja tätä ultrahortinsuliinia soveltuu paremmin kuin lyhyt. Jos sinulla on tyypin 2 diabetes, eli kohonnut sokeri normalisoituu nopeasti itsestään, sinun ei tarvitse pistää ylimääräistä insuliinia alentamaan sitä. Ymmärtäminen siitä, miten verensokeri käyttäytyy diabeettisessa potilaassa, auttaa vain täydellistä sokerivalvontaa useita päiviä peräkkäin.

Ultrashort-insuliinityypit - nopeammin kuin kaikki muut

Ultrashort-insuliinityypit ovat Humalog (Lizpro), NovoRapid (Aspart) ja Apidra (Glulisin). Niitä tuottavat kolme eri lääkealan yritystä, jotka kilpailevat keskenään. Normaali lyhyt insuliini on ihminen, ja ultraäänitulokset ovat analogeja, jotka on muutettu, parannettu verrattuna todelliseen ihmisinsuliiniin. Parannus on se, että ne alkavat alentaa verensokeria nopeammin kuin tavalliset lyhyet - 5-15 minuuttia injektion jälkeen.

Ultrashort-insuliinianalogeja on keksitty veren sokeripituuden kiihdyttämiseen, kun diabeetikko haluaa juhlia nopeasti vaikuttavilla hiilihydraateilla. Valitettavasti tämä ajatus ei toimi käytännössä. Hiilihydraatit, jotka imeytyvät välittömästi, lisäävät veren sokeria nopeammin kuin se pystyy vähentämään jopa uusinta ultraäänen insuliinia. Kun nämä uudet insuliinityypit tulevat markkinoille, kukaan ei ole peruuttanut tarvetta seurata vähähiilistä ruokavaliota ja noudattaa pienten kuormien menetelmää. Tietenkin sinun on noudatettava hoito-ohjelmaa vain, jos haluat hallita diabetesta normaalisti ja välttää sen komplikaatioita.

Jos noudatat vähän hiilihydraattia ruokavaliota tyypin 1 tai tyypin 2 diabeteksen hoidossa, lyhyt ihmisinsuliini on parempi ruiskeille ennen ateriaa kuin ultraäänitutkijat. Koska diabeetikoilla, jotka kuluttavat vähän hiilihydraatteja, keho hajottaa ensin proteiinit ja kääntää ne sitten glukoosiksi. Tämä on hidas prosessi, ja ultrahortinsuliini alkaa toimia liian nopeasti. Lyhyt tyypit insuliinia - juuri sopiva. Niiden on tapahduttava yleensä 40–45 minuuttia ennen vähähiilihydraattia.

Diabeettiset potilaat, jotka rajoittavat hiilihydraatteja ruokavalioissaan, voivat kuitenkin olla myös käteviä. Jos mittaat sokerin glukometrillä ja havait, että se hyppäsi, ultrahortinsuliini alentaa sitä nopeammin kuin lyhyt. Niinpä diabeteksen komplikaatioilla on vähemmän aikaa kehittyä. Voit myös pistää ultraäänitablettia, jos sinun ei tarvitse odottaa ollenkaan 45 minuuttia ennen kuin aloitat syömisen. Se voi olla tarpeen ravintolassa tai matkalla.

Varoitus! Ultrashort-insuliinit ovat paljon tehokkaampia kuin tavalliset lyhyet. Erityisesti 1 U Humalog alentaa verensokeria noin 2,5 kertaa enemmän kuin 1 U lyhyttä insuliinia. NovoRapid ja Apidra ovat noin 1,5 kertaa vahvempia kuin lyhyt insuliini. Tämä on likimääräinen suhde, ja varmasti jokaisen diabetespotilaan pitäisi määrittää se itselleen kokeilun ja virheen avulla. Näin ollen ultrahortinsuliinianalogien annosten tulisi olla paljon pienempiä kuin vastaavan lyhyen ihmisinsuliinin annokset. Kokeet osoittavat myös, että Humalog vaikuttaa 5 minuuttia nopeammin kuin NovoRapid ja Apidra.

Ultrahortinsuliinin edut ja haitat

Verrattuna lyhyeen ihmisinsuliiniin uudemmilla ultrahortinsuliinianalogeilla on etuja ja haittoja. Niillä on aikaisempi huippuarvo, mutta sitten niiden taso veressä laskee pienemmäksi kuin jos ne antavat säännöllisen lyhyen insuliinin injektion. Koska ultrahortinsuliinilla on terävämpi huippu, on hyvin vaikea arvata, kuinka paljon ruoka-hiilihydraatteja tulisi syödä, jotta verensokeri olisi normaali. Lyhyen insuliinin sujuva toiminta on paljon parempi elimistön omaksuttua ruokaa, jos noudatat vähän hiilihydraattia sisältävää ruokavaliota diabeteksen hallitsemiseksi.

Toisaalta lyhyen insuliinin pistos on tehtävä 40-45 minuuttia ennen istumista. Jos aloitat syömisen nopeammin, lyhyellä insuliinilla ei ole aikaa toimia, ja verensokeri hyppää. Uudet insuliinityyppiset insuliinityypit alkavat toimia paljon nopeammin, jo 10–15 minuuttia injektion jälkeen. Tämä on erittäin kätevää, jos et tiedä etukäteen tarkalleen, kuinka paljon ateriaa on aloitettava. Esimerkiksi kun olet ravintolassa. Jos käytät vähän hiilihydraattia, suosittelemme, että käytät lyhyt ihmisinsuliinia ennen ateriaa normaaleissa tilanteissa. Samalla pidä myös erittäin lyhyt insuliini valmiina erityistilaisuuksiin.

Käytäntö osoittaa, että ultrahort-insuliinityypit vaikuttavat veren sokeriin vähemmän stabiileina kuin lyhyet. Ne ovat ennustettavampia, vaikka heidät punnittaisiin pieninä annoksina, kuten diabeetikoilla, jotka noudattavat vähän hiilihydraattia ruokavaliota, ja vielä enemmän, jos ne ovat piikikäs suurina annoksina. Huomaa myös, että ultrahortinsuliinityypit ovat paljon tehokkaampia kuin lyhyet. 1 U Humalog alentaa verensokeria noin 2,5 kertaa enemmän kuin 1 U lyhyttä insuliinia. NovoRapid ja Apidra ovat noin 1,5 kertaa vahvempia kuin lyhyt insuliini. Näin ollen Humalog-annoksen tulisi olla noin 0,4 lyhyen insuliinin annosta, ja NovoRapid- tai Apidra-annoksen on oltava suunnilleen sama. Tämä on ohjeellinen tieto, jota sinun on selvitettävä kokeilun avulla.

Päätavoitteena on minimoida tai kokonaan estää verensokerin hyppy aterian jälkeen. Tämän saavuttamiseksi sinun on tehtävä injektio ennen ateriaa, jotta insuliinilla olisi riittävästi aikaa. Toisaalta haluamme, että insuliini alentaa verensokeria juuri silloin, kun hajotettua ruokaa alkaa lisätä sitä. Toisaalta, jos annat insuliiniannoksen liian paljon etukäteen, verensokeri laskee nopeammin kuin ruoka voi nostaa sen. Käytäntö osoittaa, että on parasta pistää lyhyt insuliini 40-45 minuuttia ennen vähähiilihydraattisen aterian alkua. Poikkeuksena ovat potilaat, joilla on kehittynyt diabeettinen gastropareesi, eli mahalaukun viivästyminen syömisen jälkeen.

Harvoin, mutta silti on olemassa diabeetikkoja, joilla lyhyt insuliinityyppi jostain syystä imeytyy veriin erityisen hitaasti. Heidän täytyy pistää tällainen insuliini esimerkiksi 1,5 tuntia ennen ateriaa. Tämä ei tietenkään ole kovin kätevää. Niiden on käytettävä ennen ateriaa uusimmat ultrahortinsuliinianalogit, joista nopein on Humalog. Korostamme jälleen kerran, että tällaiset diabeetikot ovat hyvin harvinaisia.

Novorapid ja Humalog - insuliinierot, analogit

Joka vuosi diabeetikoiden määrä kasvaa. Tiukkaa ruokavaliota ja lääkehoitoa noudattaen on todennäköistä, että sairaus on täysin lievä.

Tyypin 1 diabeteksen yhteydessä täydellinen palautuminen ei ole mahdollista. Haima ei tuota hormoninsuliinia, joka on mukana kaikissa ihmisen elinten ja kudosten metabolisissa prosesseissa.

Mutta asianmukaisesti valittu insuliinihoito jäljittelee haiman työtä. Lyhyitä ja pitkävaikutteisia hormoneja määrätään. Kun sokeri hyppää jyrkästi, käytetään ultrashort-insuliineja. Humalogilla ja Novorapidilla on ultraäänen vaikutusta.

Kirjaimemme lukijoiltamme

Isoäitini on sairastanut diabeteksen pitkään (tyyppi 2), mutta viime aikoina komplikaatiot ovat menneet hänen jalkojensa ja sisäelimiensä kanssa.

Onnettomasti löytänyt Internetissä artikkelin, joka kirjaimellisesti pelasti henkiä. He kuulivat minua puhelimitse ilmaiseksi ja vastasivat kaikkiin kysymyksiin, kertoivat, miten diabeteksen hoitoon.

2 viikkoa hoidon jälkeen mummoissa jopa tunnelma muuttui. Hän sanoi, että hänen jalkansa eivät enää satuta ja haavaumat etenevät, menemme lääkäriin ensi viikolla. Heittää linkin artikkeliin

Lääkkeiden erottamiskyky

Humalog ja Novorapid - ihmishormonin analogit - ultraäänilääkityksen insuliini, joka saadaan ihmisen DNA: n rekombinaatiolla. Ensimmäisessä valmistuksessa aminohappojen sijainti insuliinisekvenssin 28 ja 29B ketjuissa muuttuu.

Toisessa, aminohappo B28 on substituoitu asparagiinihapolla. Lääkkeiden vaikutus tapahtuu 10-20 minuutin kuluessa injektion jälkeen. Suurin hormonipitoisuus muodostuu 40 minuutin kuluttua. Valotuksen kesto enintään 5 tuntia.

Huumeiden tärkeimmät erot

Lääkkeillä on sama vaikutus kehoon, mikä alentaa nopeasti glukoosin tasoa. Mutta lääkkeiden vaikuttavat aineet voivat vaikuttaa jokaiseen potilaaseen eri tavoin. Vain lääkäri voi valita oikean lääkkeen.

Diabeettisen tulisi seurata sokeritasoja, mitata glukoosipitoisuudet milloin tahansa päivästä ja tallentaa tulokset. Tämän seurannan perusteella lääkäri valitsee yksilöllisesti potilaan hoidon.

Vasta

Lizpro ja aspart ovat kiellettyjä käyttämästä hypoglykemiaa ja yksilöllistä suvaitsemattomuutta komponentteihin. Mahdolliset haittavaikutukset, kuten allergiset reaktiot, kipu pistoskohdassa, hypoglykemia väärin valitulla annoksella.

Edut ja haitat

Lyhyen insuliinin annos ja aika lasketaan etukäteen. Potilaan on noudatettava tiukasti ravitsemusta koskevia suosituksia ajoissa lääkkeen ottamiseksi. Lyhyt insuliini tulee voimaan 30–40 minuutin kuluttua. Ultrashort-lääke alkaa toimia 10-20 minuutin kuluttua. Se sopii suunnittelemattomiin aterioihin. Ultrashort-insuliini on suunniteltu yksinkertaistamaan diabeetikon elämää.


Humalogin ja Novorapidin haittana on se, että sokeritasojen normalisoimiseksi tarvittavien hiilihydraattien määrää on vaikea laskea. Huumeet toimivat nopeasti. Jos elimistöllä ei ole aikaa saada tarvittavaa glukoosiannosta, esiintyy hypoglykemiaa. Tässä tapauksessa lyhyen insuliinin ja ruokavalion käyttö on sopivampi hoitomuoto.

Innovaatio diabeteksen hoidossa - juo joka päivä.


Ultrashort-ihmisen hormoni-analogit on suunniteltu vakauttamaan glukoosipitoisuuksia, kun ne kuluttavat nopeasti hiilihydraatteja. Mutta Humalog ja Novorapid eivät pysty sulattamaan kehoa nopeammin kuin sokerit. Näiden lääkkeiden käyttö ei poista vähähiilistä ruokavaliota.

Matalan hiilihydraatin ruokavaliossa on tarjolla lyhyt insuliini. Ultra-lyhytvaikutteisia lääkkeitä tarvitaan nopeasti vähentämään sokeria, jonka veren glukoosipitoisuus on jyrkkä.

Lispro ja aspart ovat 1,5-2,5 kertaa tehokkaampia kuin lyhytvaikutteinen hormoni. Hormoni-ultraäänilääkkeen annos pienenee suhteessa lyhyeen insuliiniin. Lääkkeen yliannostus on vaarallista, kun veren glukoosipitoisuus laskee jyrkästi.

Harvinaisissa tapauksissa diabeetikot ovat resistenttejä lyhytvaikutteisille lääkkeille. Elimistö imeytyy hormoniin vain 1,5 tuntia injektion jälkeen. Tällaisten potilaiden on osoitettu käyttävän ultraäänilääkettä.

Lääkäreiden mielipide - mikä on parempi?

Lääkkeiden mukaan lääkkeillä ei ole merkittäviä eroja. Mutta Novorapid on ainoa lääke, joka on kliinisesti osoittautunut vaarattomaksi raskaana oleville naisille. Myös lääkärit uskovat, että Humalog on vahvempi kuin Novorapid. Humalog vähentää sokerin tasoa 2,5 kertaa enemmän kuin lyhyt hormoni Novoropid 1,5 kertaa. Siksi ensimmäisen lääkkeen annos on pienempi kuin toinen.

analogit

Suosituin toimintamalli - Apidra. Lääke on ihmisinsuliinin rekombinaatio ja se vaikuttaa 10 minuutin kuluttua antamisesta. Vaikuttava aine - glulisiini.

Lääkäri valitsee jokaisen diabeetikon hoito yksilöllisesti. Huumeiden hintaluokka samalla tasolla. Potilaiden arvioiden mukaan merkittävää eroa ei havaittu siirryttäessä yhdestä hormonista toiseen. Ultrashort-insuliinit yhdistetään pitkävaikutteisiin hormoneihin. Lispro ja aspart korvataan suositellun ruokavalion mukaan lyhytvaikutteisilla hormoneilla.

Diabetes johtaa aina kuolemaan johtaviin komplikaatioihin. Vihjeitä verensokeri on erittäin vaarallista.

Lyudmila Antonova selitti diabeteksen hoitoa. Lue koko

keskustelut

Apidra.

24 viestiä

Luultavasti ei enää ole merkitystä. Mutta silti.
Käytän kaikkia kolmea ultraa saatavuuden ja tarpeiden perusteella. Ja vaikka niitä kutsutaan yleensä täysin keskenään vaihdettaviksi, kutsun niitä omasta kokemuksestani hyvin suurella venytyksellä. He työskentelevät minulle eri tavoin. Mitä voin sanoa verrattuna.

Apidran työskentelylle on ominaista suurin kääntymisnopeus (kesällä saa vaikutelman, että se alkaa toimia oikeassa vaiheessa injektion aikana), voimakkaampi toiminta alussa, jossain puolessa tunnissa, sitten toiminta hidastuu hitaasti ja pysyy samalla tasolla noin 4 tunnin ajan. Siksi Apidran alla voi juoda 0,5 litraa mehua pysähtymättä, syödä 5 karkkia peräkkäin, syödä melko suuri chak-chuck-pala (nopein maku minulle), pistää. Ja kaikki menee hyvin. Käytän myös apidraa, kun keväällä aineenvaihdunta hidastuu niin paljon, että Novorapid (HP) alkaa toimia hitaammin kuin Actrapid (AR), ja AR ei toimi ollenkaan. Hän selviää!

Humalogin työtä voidaan mielestäni pitää klassikkona siitä, mitä tarvitaan ultra-asioista: tarpeeksi nopea kääntäminen injektion tekemiseksi välittömästi syömisen ja laskemisen jälkeen (sen sijaan, että voisin päästä aikaisin ja ajattelemaan, miten voisin päästä pistettyyn annokseen tarkemmin) korvaavat saumattomasti lähes kaikki tuotteet. Elintarvikeprofiilien ja insuliinin sattumaa voidaan saavuttaa ilman suuria vaikeuksia.

HP toimii minulle vähiten vakaana kaikista ultra. Sille on ominaista hitain vuoro, jonka nopeus riippuu kaudesta (max kesällä, alkaa hidastua syksyllä, jatkuu talvella ja hidastuu täysin keväällä). Kevät aamulla käytännössä ei toimi! Profiilin kääntämistä ei voida sanoa, että se on hieman ennustettavissa, mutta jonkinlainen nykiminen. Tai en voi ottaa huomioon kaikkia tekijöitä, jotka auttaisivat häntä kääntymään nopeammin ja työskentelemään vakaammin. Todennäköisesti syömäänsä ruoan tarpeet ja organismin ominaisuudet eivät vastaa sen ominaisuuksia.

Novorapid, Humalog, Apidra tai Actrapid? Mielipiteesi.

  • labyrinth4424
  • 05.12.2009
  • 19:44

Kerro minulle, onko järkevää siirtyä Actrapidista Novorapidiin?

Onko Novorapidilla mitään etuja aktrapidin yli?

Onko joku kokemusta tällaisesta siirtymisestä tai käänteisestä?

Miten NovoRapid on? Onko mahdollista laihtua hänen kanssaan? Onko mahdollista korvata "räikeä" tehokaavio?

  • Howe
  • 05.12.2009
  • 19:54

Minulla on NovoRapid ja yleensä ei ole ongelmia.. mitä haluan ja kun haluan. Annos - noin 1,2 U / 1 XE - otettiin ja käytettiin. )

Sikäli kuin tiedän, actrapid on sama, mutta alkaa toimia myöhemmin.. ja se on hankalaa.. Novorapidilla voin tulla ravintolaan ystävien kanssa ja saada hyvän vitun juuri aterian aikana.

  • haastaa oikeuteen
  • 05.12.2009
  • 19:55

Vaihdin Actrapidista Novorapidiin.

Novorapid - lyhyesti. ultra.

No, juuri siitä, että vahva korvaus on huonompi kehittynyt.

Mielestäni jokaisella on se erikseen.

laihtua Tämä ei riipu pelkästään insuliinin tyypistä.

  • ignorant199412
  • 05.12.2009
  • 20:05

Michael Holod Golikov ja kuinka paljon päivässä noin kolish?

Haluaisin toimia NovoRapidilla actropidesilla, mutta endokrinologi sanoo, että tarvikkeilla on hyvin tiukka ja minulla on yksi penfil kuukauden ajan välipaloja varten yhden kuukauden ajan hänen kanssaan on niin kätevä, etten ole verrannut actropidesiin lainkaan. -40 min Novorapidin vaikutus päättyy 2-3 tunnin kuluttua, ja actropid pitää sokeria 5-6 tuntia.

  • ignorant199412
  • 05.12.2009
  • 20:06

Actropidalla on myös vaikeampi kompensoida diabetekseni, usein asetonit olivat käteviä, ja on kätevää olla sekä lyhyt että ultraääni.

  • Howe
  • 05.12.2009
  • 20:43

yleensä saivat noin 35 IU päivässä + 12 Lantusta, mutta nyt parannuksen takia otan Januvian 12 tablettia, kynän kello klo 10–2 IU Novorapidia vähentämään ja syömään ja 10 IU Lantusta.. aion tulevaisuudessa vähentää, * K. todella haluavat parantaa diabetesta. Syön juuri nyt ja teemme paljon urheilua, joten tarvitsen insuliinia vain illalla, kun haluan syödä enemmän, enkä onnistu liikkumaan, joten minun on parannettava pari yksikköä

  • labyrinth4424
  • 05.12.2009
  • 20:55

№4 - siksi haluan mennä, kokemus ja mielipiteet ovat mielenkiintoisia

Minulla on nyt kaoottinen ruokavalio (vain äskettäin lasketut äidit ymmärtävät))))) ja koska aktrapidin vaikutus kestää, joskus saadaan lietettä - joko hypo tai hyper (jos käytät insuliinitoimintaa käyrän läpi ja teet vähemmän, niin sokeri hyppää korkealle), Hyping, kun vauva on kotona - anteeksi - Kick, pelottava!

  • secretariat6485
  • 06.12.2009
  • 01:15

Olen NovoRapid, koska se on paljon kätevämpää ja ruoan kanssa on paljon yksinkertaisempaa: tunnissa ei ole selkeää tilaa. Mitä tulee korvaukseen - joka on NovoRapidissa, että Aktrapidissa - se oli sama kaikkialla =)

Painon menettämisen osalta en voi sanoa mitään - olin aina tyytyväinen painoon.

  • halveksiva
  • 06.12.2009
  • 14:01

siirtyi Novorapidiin vuosi sitten! En voi iloita! Joku ihme))) Actrapidilla olin riippuvainen ajasta! Ja nyt vapaus))

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14.12.2009
  • 12:42

Vaihdin Novorapidiin noin kolme viikkoa sitten. Lääkäri vaati tätä, koska gipsit olivat yleisiä raskauden aikana. Hypän ohi, mutta tässä sokeri hyppää ja joskus en ymmärrä, miksi (((

  • Sargent
  • 14.12.2009
  • 16:47

Novorapid on parempi, jos et halua riippua vain snackistä, mutta päinvastoin, kahden injektion välillä prihrditsya niin, että 3-4 tuntia on kulunut. Virusrapid päällekkäin millään tavalla, ja Novorapid ei saisi tuhota ja bardakilla ei ole annoksia. ei riipu.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 14.12.2009
  • 21:40

I ja Novorapid kestävät joskus 6-7 tuntia injektioiden välillä, muuten se ei toimi.

  • äänioikeus
  • 15. joulukuuta 2009
  • 21:23

Jo jonnekin sanoi. Syöt - poistat Novorapidin. Älä syö - älä pistää. Ja miksi välipala? Hän söi, pisteli ja unohti. Vaikka vatsa ei muistuta. 100% parempi kuin actrapid.

  • queueing388
  • 16. joulukuuta 2009
  • 06:19

Jokaista prioriteettia riippuen siitä, kuka syöttää. aktiivisella liikkeellä (yliopisto, työ jne.) Novorapid on kätevä. Vaihdin Actrapidista Novorapidiin ja pidän siitä. aktrapid vaatii jatkuvaa välipalaa, kärsi goposista, koska minulla oli kauhea halaus alhaisiin sokereihin))) ja nyt kaikki säännöt, käteni eivät venyty ylimääräiselle omenalle jne. kuin rikkoutunut pry))))

  • nameable199001
  • 16. joulukuuta 2009
  • 10:27

Ensinnäkin, laihtua varten riittää syödä enintään 10 leipäyksikköä päivässä (taulukossa on luultavasti se).

toiseksi en ymmärrä, miksi kidutuksen jälkeen teet vitsi 1,5 tunnin välein? Levitä: päivällinen 4 heh. - 4 yksikköä jos sokeri on yli 9, lisää välittömästi vähennykseen. Älkää pahoittako itseäsi uudelleen?

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. joulukuuta 2009
  • 13:49

ja oravat, rasvat? se oli noin 1000 kcal. kesällä syön noin 10 heh ja menetti painoa + vihanneksia runsaasti oli kyllästynyt heidän kanssaan.

  • @ 3 = killjoy74
  • 16. joulukuuta 2009
  • 13:50

minulle paras lyhenne on apidra, jopa nopeampi kuin Novorapid)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 14:47

Minut siirrettiin tähän Novorapidiin, eikä toiminnan periaatetta käytännössä selitetty. Ymmärrän, että se toimii 3-5 tuntia, taukojen välillä on mahdotonta syödä ylimääräistä HE, kuten Humulin R. Ja mitä tapahtuu, minun pitäisi syödä joka 3. tunti. Esimerkiksi minulla oli aamiainen eilen klo 10, teki Novorapidin. 2 tuntia aamiaissokerin jälkeen 6.4. Sitten hän ei tehnyt mitään, hän vain makasi sohvalla 15.30 asti, hän mitasi sokeria ennen lounasta - 8.4. Mitä tehdä, en ymmärrä, miksi sokeri nousi. Kerro minulle, kuka tietää!

  • inaptitude
  • 16. joulukuuta 2009
  • 14:56

No, ehkä laajennettu ei riitä. tai pitkäikäisiä hiilihydraatteja söi aamulla, Novorapid on jo työskennellyt ja hiilihydraatit ovat edelleen sauva.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 15:07

Joten mielestäni laajennettu ei riitä. Aamulla söin mysliä maidolla. Loppujen lopuksi, kun olin Humulin R: ssä, vähennin sitä vastoin pitkää annosta (Lantus). Joten minun täytyy lisätä sitä nyt uudelleen?

  • inaptitude
  • 16. joulukuuta 2009
  • 15:20

Humulin R: ssä hännät ovat päällekkäin, ehkä siksi Lantus tarvitsi hieman vähemmän.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 15:21

Kyllä, Maxim, minulla oli usein hypsiä näiden "hännän" vuoksi ja nyt hyvin harvoin. Yritän pitkää lisäyksikköä 2-4.

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 15:50

Oksanaa, sinun ei pitäisi syödä 3 tunnin välein) NovoRapid-ultrahortinsuliini kestää 2 tuntia, jonka aikana sulatetut hiilihydraatit. siksi hän ei vaadi välipalaa. lyhyt insuliini toimii jopa 4 tuntia ja vaatii siksi välipalaa. mitä söit, on jo sulatettu, ja se toimii edelleen. Lyhyt annos lasketaan laskemalla tulevaa välipalaa, ja ultraäänitapahtumaan suoraan siihen, mitä olet syönyt tällä hetkellä.

todennäköisimmin pitkä ei riitä)

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 16:04

On hyvä, Alexandra, että ei pitäisi syödä niin usein))) Mutta Novorapid toimii vielä 3-5 tuntia, ja Humulin R 5-6: n vuoksi käytin aiemmin lyhyitä annoksia ja tulos oli gipa.

Joo, jopa lääkäri ei selittänyt minulle, että pitkän annoksen annosta tulisi lisätä ((

  • inaptitude
  • 16. joulukuuta 2009
  • 16:10

Kuinka monella ihmisellä on niin paljon mielipiteitä! :))))))))))))))))

Nadezhda Kolosova, usein lääkärit motivoivat siirtymistä Novorapidiin vain siksi, että välipalaa ei tarvita jostain syystä :)))

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 16:19

Minulle opetettiin tätä diabeteksen koulussa. Enemmän kuin viime aikoina ja nykyaikaisessa koulussa) mitä muuta puhutte? tytöllä on lantus. hänellä ei ole huippuja.

Oksana 3-5 tuntia, tietenkin, voitte hyväksyä, mutta ei aivan. Hän alkaa toimia melkein välittömästi, minkä vuoksi hän antaa mahdollisuuden pistää suoraan syömisen jälkeen ja se on syömien hiilihydraattien määrä. ja mitä siellä jää 3-5 tunnin kuluttua. Tämä voi aiheuttaa hypusia, jos teet usein vitsejä.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 16:21

Kyllä, lääkäri kertoi myös, että Novorapid!: Lla ei ole tarvetta purra!)) Ja myös siksi, että Novorapidissa hypo-todennäköisyys on hyvin pieni!

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 16:50

Mutta miksi ei lyhyellä kerralla! Esimerkiksi sinulla on 1 yksikkö insuliinia per 1 heh. sinä vihoitit 5. söit 3he, ja 2 tunnin kuluttua toinen 2 he. ja ultrahortilla 3 söi, 3 piikki. ja jos lantus on valittu oikein, se pitää taustan 24 tunnin ajan ja kaikki on täsmälleen.

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:05

Kyllä, koska lyhyt on 4-5 tuntia! ja ruoka meidän kehossamme imeytyy 2 tuntia! enemmän tai vähemmän selvää? tai yksityiskohtaisemmin liuotetaan?)))

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:23

Jos huomaat, että välipalan jälkeen insuliinin määrä vastaa HE: n määrää. mikään gips ei ole kiinni.

Minulla on nyt apidra ja lantus. Laitoin juuri niin paljon kuin syömme tässä ateriassa. kaikki on hyvää

  • Austin
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:28

Selitätte minulle vielä, miksi teit lyhyen enemmän kuin on tarpeen? Mitä sitten syödä uudelleen, mutta ei laittaa insuliinia?

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:31

Minä kirjoitan kiinaksi. :)))))

  • Austin
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:34

"Kyllä, koska lyhyt vaikutus on 4-5 tuntia! Ja ruoka meidän kehossamme imeytyy 2 tuntia!" Logiikka, anteeksi, kuten Chernomyrdin.

  • labyrinth4424
  • 16. joulukuuta 2009
  • 17:51

Andrei Lom, täällä haluan purkaa teistä pois ja haluan! Älä ole niin itsevarma! Lainaus on oikea! Peak Novorapida kun se tulee? Ja kun hänen toimintansa pysähtyy? Lue Novorapidin ohjeet ja kysy lääkäriltä! Tosiasia on, että ruoan käsittely elimistössä kestää 2 tuntia. Toimi Novorapida 4-6 tuntia! Kuitenkin 6-8 tuntia, ja tämä aika riippuu ympäristöstä, terveydestä ja emotionaalisesta tilasta.

Kuten en halua kiistellä kanssanne))))))) Yksi KUVA!

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 18:29

Myös koulussa opetettiin, että lyhyen insuliinin kesto riippuu myös sen annoksesta. eli jos syötämme 4 yksikköä lyhyeksi, sen toiminta alkaa 30 minuutissa ja enintään 4 tuntiin. mutta jos 20 yksikköä, toiminta alkaa 30 minuutissa ja enintään 6-8 tuntia

  • @@ 5shuttlecock33
  • 16. joulukuuta 2009
  • 18:37

Kun olin Humulin R: ssä, tein juuri niin paljon kuin söin, ts. erityisesti ruokaa varten. 30-60 minuutin kuluttua hän alkoi syödä. Sitten 2 tunnin kuluttua, muuten on lonkka, koska 3-4 tunnin kuluttua hänellä on huippu.

  • äänioikeus
  • 16. joulukuuta 2009
  • 18:44

Andrew, perunat, maito, syön hyvin huolellisesti. Yritän syödä sitä aamulla - ja eteenpäin. Ja jos illalla, vähennän perunoiden määrää (verrattuna viljaan) tai varastan pari yksikköä. Novorapida lisää. Ja yritän yleensä välttää maidon - mieluummin hapan (meillä on kotitekoinen maito) - se ei aja näin sokeria. Yleensä insuliinia on tarpeen tehdä niin paljon, että sokeri 2 tunnin aikana on 4-7, eikä kuinka monta näistä HE

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 19:05

Andrei, oletko käynyt läpi koulun? Jos on, kuinka kauan? Näet nyt, että BD: n korvaus on hieman erilainen. On tietenkin selvää, ettet vakuuta. aina helpompi opettaa kuin uudelleenkoulutusta.

  • sympathetic4141
  • 16. joulukuuta 2009
  • 20:36

Jotain mitä en nähnyt vastausta kysymykseeni)

Yleensä huomenna menen endokrinologiin, lääkäri on ihana, ja paras vahvistus tästä on kiitolliset potilaat, joilla on hyvät sokerit. näytä hänelle kirjeenvaihto) ja suorita sitten tavoite)

  • inaptitude
  • 17. joulukuuta 2009
  • 10:17

Andrew, menin myös läpi tämän diabeteksen koulun, mutta se oli noin 13 vuotta sitten. Mutta silloinkin he selittivät meille, että actrapidin alla on välttämätöntä purra, koska sen toiminta on pidentynyt ajoissa ja huippu tapahtuu 2-3 tunnissa, ja jos oletetaan, että illallinen on 5 X.E, niin voit tehdä Novorapidin ja syödä 5 X.E: tä välittömästi. Koska sokeri on normaalialueella, sitten actrapidissa, jotta ei saada liikaa sokeria aterian jälkeen (esimerkiksi tunnin kuluttua), on parempi syödä 4 X.E. ja 1 2–3 tuntia, tai jopa syödä 3 X.E. ja vielä kaksi myöhemmin. No, jotain tällaista.

  • sympathetic4141
  • 17. joulukuuta 2009
  • 18:58

Andrew, yleensä, kaikki osoittautui, kuten sanoin. Lue, ehkä ymmärrätte tämän selityksen)))

"Jos insuliini on ultrashortti, niin hänellä on aikaa kääntyä ympäriinsä ja ottaa ruokaa arvokkaasti. Hänen profiilinsa vastaa mahdollisimman suuressa määrin SC: n kasvua. Ja kaikki hiilihydraatit (täsmällisesti) käytetään ilman raakaa voimaa ja puutetta. Ateria voi olla yksi ja jakamaton.Jos insuliini on yksinkertainen (lyhyt), silloin ei ole aikaa kääntyä kokonaan, ja IC: n kasvu ylittää insuliinikonsentraation nousun veressä, joten IC: n merkittävä huippu aterian jälkeen saattaa tapahtua. mielessä Olen jakanut aterian kahteen osaan: tärkeimpään saantiin + välipalaan, mutta nämä ovat kaksi ateriaa, joista yksi on laskettu, ja tässä tapauksessa tärkein ateria syö osan ruokasta ja jonkin ajan kuluttua loput Tämä loppu on välipala. "

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. joulukuuta 2009
  • 50 yli 10

Mikään ei toimi ((Lisäsin Lantus-annoksen ja se tapahtui niin, että kun otin Humulin R: n Novorapidin sijasta. Eli Lantus laski sokeria aamuun asti.

Ilta: verensokeri klo 23.20 - 7.4; klo 00.20 - 6,0; kello 6.30 aamulla herään kylmässä hikissä, kädet ravistavat, sokeri mitataan - 2,5 ((Syön tietenkin makeaa teetä, syömään teetä, mutta syön sitä. klo 8.00 nousen töihin, sokeri - 14,1 ((

Jonkinlaista hölynpölyä, Lantus ei riitä päivän aikana, ja jos hän tekee enemmän, hän tekee hypyn yöksi ((

  • inaptitude
  • 18. joulukuuta 2009
  • 11:20

No, ilmeisesti ei ole tarpeen lisätä Lantus-keinoja, vaan pelata lyhyellä aterialla ja aamulla.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 18. joulukuuta 2009
  • 11:25

Kyllä, se on varma ((Ja sitten tämä on rikki tila aamukipsin jälkeen ((

Ja aamiainen on aina sama, joko puuroa, voita ja kahvia, tai mysliä maidon ja kahvin kanssa. Koko elämäni oli.

  • sympathetic4141
  • 18. joulukuuta 2009
  • 18:14

Kysyin lääkäriltäni sinusta, hän sanoi anna hänen yrittää lisätä ultrahort-yksikön. ja pitkä ei kosketa.

  • äänioikeus
  • 18. joulukuuta 2009
  • 21:39

Jos hippa aamulla - lantus - miinus 1-2. Lyhyesti.

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. joulukuuta 2009
  • 00:43

Kyllä, Sergei, kysyin lääkäriltäni, hän kertoi minulle, että minun pitäisi lyhentää pitkää takaisin. Yleensä hän siirtyi Lantuksesta Levemereen. Mutta gipsit jatkuivat koko päivän (((

Alexandra, kun tarkastellaan tilannetta, luulen, että jotain on edelleen väärä ultraäänellä.

  • sympathetic4141
  • 19. joulukuuta 2009
  • 11:08

Oletko raskaana? Kuulin, että raskaana olevat naiset poistetaan yleensä lantuksesta.

  • sympathetic4141
  • 19. joulukuuta 2009
  • 11:11

Tai ehkä se on, että haima tuottaa lapselle insuliinia?

  • äänioikeus
  • 19. joulukuuta 2009
  • 11:39

Joka tapauksessa, jos aamulla hypa - kauan yö puhdistaa. Jos se on kunnossa aamulla, ja hypo-iltapäivällä on tarpeen vähentää Novorapid-valmistetta

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. joulukuuta 2009
  • 14:19

Kyllä, Alexandra, olen raskaana! Ja myös lääkäri kertoi minulle, että nyt sukat ovat erittäin haitallisia (((

Kyllä, Sergei, eilen jo alensi pitkää.

  • labyrinth4424
  • 19. joulukuuta 2009
  • 17:51

Oksana Kalinina, ja mikä on nimesi?

(on tarpeen avata erillinen aihe raskaana oleville diabeetikoille)

jopa 4 kuukautta sain gipsit tasaisella alustalla ((((Tämä johtuu tulevan vauvan kasvun tarpeesta. Mutta ei ollut merkittävää vähennystä eikä annoksen kasvua - tämä oli raskauteni ominaisuus!

Vauvan insuliinin eritystä aiheuttavat gipsit ovat todellisia. mutta myöhässä! Kuukausi 7-9.

Raskauden parhaat insuliinit ovat actrapid ja protaphan!

Tässä kysymyksessä - jota kysyin - kiitos kaikille heidän kokemustensa ja ajatustensa jakamisesta asiasta. Olen ollut Novorapidissa jo 3 viikkoa. Aluksi oli sopeutuminen, sellaisena kuin se oli)))) Kädet, jotka venyttivät välipalaa ja söivät inertia, sanoivat sen olevan välttämätöntä))) Habit))))

Nyt kaikki on helppoa ja yksinkertaista

Plussat: Syön, kun haluan. Hypo ei ole lainkaan, vaikka en vieläkään vitsaile, mutta iltapäivisin en laskenut korvauksia ja jotkut sokerit nousevat. Auttoi korjaamaan laajennettua insuliinia. Täysin erilainen mieliala) Tunnen erilaisen.

Tämä suuri analogi - Novorapid - valtava kuormitus poistettiin: sinun täytyy syödä tunteja ja nauttia välipala. Elämä on tullut vapaammaksi!

  • @@ 5shuttlecock33
  • 19. joulukuuta 2009
  • 22:52

Anna, minulla on -14 viikkoa. Ja nyt olen Novorapidissa ja Levemirissä.

Ja minulla on vielä kädet, jotka pääsevät välipaloja (

  • anastomosis
  • 24. joulukuuta 2009
  • 16:10

Novorapid sopii minulle enemmän. Octrapidella oli ensimmäinen vuosi. Jos ruoan kanssa tapahtuva tauko on paljon vähintään puolen tunnin ajan (esimerkiksi 6, mutta 6,5 ​​on kulunut), sokerit nousivat hyvin nopeasti.

Novorapid on kuitenkin helpompi. riippumatta ajasta ja ruokasta.

  • Clarke
  • 28. joulukuuta 2009
  • 03:27

Ja Novorapidilla ei ole juurikaan vaikutusta minuun =) kuten veden kolish. Käänsin takaisin aktrapidiin, piilottaen olkapääni, lihakseksi, et voi odottaa puoli tuntia vaan vain syödä. sokerin normaali.

  • porosity199805
  • 28. joulukuuta 2009
  • 07:33

Lihaksessa insuliinia ei voi pilata.

  • irtisanominen
  • 28. joulukuuta 2009
  • 08:51
  • porosity199805
  • 28. joulukuuta 2009
  • 08:58

Ensinnäkin - voit saada hyvin sodista insuliinin nopeamman imeytymisen takia.

Toiseksi, kun tapahtuu paikallinen kosketus lihasten kanssa, ei-toivottuja ilmiöitä (puhtaasti visuaalisesti (tietysti ajan myötä) tai kauhistuttavia käpyjä muodostetaan, jotka roikkuvat ulkona ((tai (esimerkiksi) kädet muodostuvat ((

Tällaisia ​​kaivoksia, mutta ei kaivoksia ((9 Kuten jos olisit ruokalusikalla, osa lihaksista kaavettiin pois (((

Awfully epämiellyttävä näky. (((Ota minun sana siitä.

Minulla oli tyttöystävä, jolla oli IDDM. Olin vielä istumassa sian insuliinilla. Niinpä hänen osansa olkapäästään leikattiin pois (((

Väärin vittu. Hän varoitti minua. Muistin eliniän.

  • irtisanominen
  • 28. joulukuuta 2009
  • 09:02

Joten mitä vain vatsassa?

  • haastaa oikeuteen
  • 28. joulukuuta 2009
  • 10:53

Niin, keskustelu, kuten ymmärrän, ei koske injektiokohtaa - vaan syvyydestä. ihon alle (kuten odotettiin) tai lihakseen.

  • Clarke
  • 28. joulukuuta 2009
  • 12:36

otetaan huomioon actrapidin imeytymisnopeus:

lihasten actrapid = subkutaaninen novorapidi

  • instructor9725
  • 02.1.2010
  • 01:22

Jos näistä kahdesta, I Novorapid ja yleensä Apidra jyrkempi)

  • mukden2143
  • 04.1.2010
  • 21:49

En tiedä, minulla on Aktrapid, kun hän sopii minulle!

  • happopullo
  • 11.1.2010
  • 21:59

Kaikki, kun katson Novorapid-Lantusta, minulla on Aktrapid-Protafania. Ovatko ne pahempia? Halvempi? Kokemus 2 vuotta, sokeri hyppää, se on hypo.

  • aurora48
  • 11.1.2010
  • 22:39

Ljudmila! Yleensä insuliinia määrää endokrinologin kynät, juuri silloin, kun sinulle annettiin insuliinia, oli vain nämä kynät!

  • julma
  • 11.1.2010
  • 23:11

Hyvä on insuliini, joka auttaa ylläpitämään hyviä sokereita.

  • haastaa oikeuteen
  • 11.1.2010
  • 23:22

ne eivät ole pahempia. lukuun ottamatta sitä, että kestoltaan lasketut toimet lasketaan toiseen aikaan, novorapid on lyhyempi kuin actrapid, lantus on pidempi kuin protafaani. toisin sanoen saadaan toinen järjestelmä.

jos insuliini on sinulle sopiva ja voit säilyttää korvauksen - sitä ei tarvitse muuttaa =)))

  • happopullo
  • 12. tammikuuta 2010
  • 10:03

Ja mitä kynän läsnäolo merkitsee endokrinologille? Kun tyttäreni sairastui (ja hän oli sairas) vuonna 2007, he ostivat kaiken apteekista: glukometri, raidat, kynät, Berlitions, Milgams jne. Kaikki paitsi insuliini. En ymmärtänyt jotain? Ehkä kysymys on pois aiheesta, mutta silti?

  • haastaa oikeuteen
  • 12. tammikuuta 2010
  • 10:52

Pietarissa kaikki oli vapaa (vähintään 10 vuotta sitten ja 2 vuotta sitten. En tiedä nyt) (veren glukoosimittareiden ja insuliinikynien osalta). Saan nauhat ilmaiseksi.

Ja noin kädensijoista endokrinologissa. Epäilen, että hoitosuunnittelu voi perustua pelkästään niiden läsnäoloon endokrinologissa.

erityisesti sama Novorapid, esimerkiksi kertakäyttöisissä kynissä.

  • Austin
  • 12. tammikuuta 2010
  • 10:59

Maria Krasnova, ehkä niin paljon kuin mahdollista, endokrinologi antoi minulle kahvan, en muista, kun minulla oli insuliinia 40 minuutin ajan, ja muuten glukometri, mutta kuten aina meillä on niin paljon käsiä klinikalla, että kaikille ei ole tarpeeksi.

  • haastaa oikeuteen
  • 12. tammikuuta 2010
  • 11:05

se tarkoittaa, että olin onnekas)) pah-pah-pah

mutta Novorapid ei kuitenkaan kuulu tähän, m? ))

  • happopullo
  • 12. tammikuuta 2010
  • 12:49

Se on fantastinen! On selvää, että sairastua on helpompaa Pietarissa.

  • haastaa oikeuteen
  • 12. tammikuuta 2010
  • 12:52

Epäilen vahvasti, että diabeteksen keskuksessa tai klinikassa on vielä eroa.

  • aurora48
  • 12. tammikuuta 2010
  • 13:02

Endokrinologi antoi minulle kynän! YaA murtui - muutti vuonna 2009.!

  • happopullo
  • 12. tammikuuta 2010
  • 13:09

Alueellisessa jopa glycissä. hemoglobiini ei. Mitä voimme sanoa C-peptideistä, kynistä jne. On häpeää.. Vastauksia kiitos, ainakin tiedän.

  • porosity199805
  • 13. tammikuuta 2010
  • 07:34

Kuka tietää - missä Pietarissa on nvrapidiä. En voi ostaa reseptejä ((

  • turmeltunut
  • 29. heinäkuuta 2010
  • 20:32

NovoRapid on paras, koska se toimii nopeammin, voit pistää aterian jälkeen 15 min. Maksimi, kestävin lämpötilan muutoksille.

Ja johtuen siitä, että lyhyt, jos pistät, ei napan alueella, se toimii 20-30 minuutissa.

  • happopullo
  • 12. elokuuta 2010
  • 21:41

Novorapid on voimassa 3 tuntia, välipaloja ei tarvita, tämä on ymmärrettävää. Mutta jos, esimerkiksi, 2 tuntia pääaterian jälkeen, halusin omenan? Kiinnitä yksi ateria ja syö? Onko olemassa edellinen annossiirappi? Tai sietäkää eikä syö? Todennäköisesti se ei ole kovin kätevä hänen kanssaan, koska tärkeimpien aterioiden välillä, joita haluan niblata omena, syödä siivu vesimelonia. Tai jäätelöä, kuinka monta kertaa päivässä, sitten pistää hänet?

  • namesake199705
  • 12. elokuuta 2010
  • 22:34

Novorapid ja kaikki muut ultrat ovat voimassa 4 tuntia.

Mutta ne ovat niin hyviä, että ei ole pakollista välipalaa, joka on järjestettävä ei toivoa varten, mutta vain 2 tuntia injektion jälkeen ja tiukasti mitatuissa määrissä (tai täysin niiden korvaamiseksi), joita aiemmin ravistettiin, ei ole ultra.

Mutta voit syödä, kun haluat, ilman pelkoa, että annoksia tulee lietteitä. Loppujen lopuksi ruoan katkeamista tulee)))

Ja kysymys siitä, kuinka monta kertaa päivässä tuskata? Vastaan ​​aina: "Kaksi laukausta joka aterialle")))

Äskettäin aloin kiinnittää huomiota siihen, että tapa, jolla henkilö liittyy injektioiden määrään aterian yhteydessä, voi arvioida hänen kokemuksensa)))

Tosiasia on, että jokaisesta "ylimääräisestä" injektiosta tai mahassa olevasta ylimääräisestä reiästä henkilö pahoittelee jonnekin ensimmäistä vuotta - puolitoista. Ja sitten hän on tottunut siihen, että hän välittää (jos hän välittää) vain siltä osin kuin hänen korvauksensa on hyvä ja kuinka monta laukausta hän on velkaa, se ei ole lainkaan merkitystä. Uskokaa minua

Viime aikoina minulla oli melko vaikea aika, jolloin minun oli annettava kolme pistosta jokaiselle aterialle. Ja mitään))) Mutta sokeri oli sileä. Loppujen lopuksi tämä aika päättyi jonkin aikaa)))

  • happopullo
  • 12. elokuuta 2010
  • 22:48

Kiitos, Elena. Kyllä, pistää hänet mitään ongelmaa, nämä ovat minun ajatuksiani. Hän oli tottunut syömään hedelmiä 2 tunnin kuluttua lounasta ja illallista, ettei hän halua kieltäytyä. Joten 2 tunnin kuluttua voit silti kiinnittää laitteen ja syödä hedelmiä? Olen huolellinen!

  • aurora48
  • 12. elokuuta 2010
  • 23:13

hyvin tehty, Lyudmila! ja mitä voit tehdä - sinun täytyy olla huolellinen!

  • namesake199705
  • 12. elokuuta 2010
  • 23:57

varsin todellinen. Ja ei vain fruktik;)))

MUTTA. sinun pitäisi aina muistaa, että järjestelmä on hyvin tiukka ja ei koskaan muutu. Tämän ylimääräisen hedelmän + välipalan alla me syömme puolen tunnin kuluttua hedelmiä ja toisen puolen tunnin välipalan jälkeen, joka oli liitetty tähän hedelmään.

  • parvi
  • 14. elokuuta 2010
  • 14:25

Alusta alkaen, pyytämättä minulta "laittaa" Novorapidiin. Yleisesti ottaen olen tyytyväinen niihin - varsinkin nopeuteen))) Ei tarvitse odottaa 15-20 minuutin kulkua))))) Vaikka ne suosittelevat sinua ottamaan pistoksen, jossa on korkea sokeri 5 minuuttia ennen syömistä)))) En tiedä oikein?

  • namesake199705
  • 14. elokuuta 2010
  • 14:33

Korkeilla sokereilla, ennen kuin aloitat syömisen, sinun on annettava sokerit hieman vähentyneenä. Ainakin vähän, ts. vain varmista, että DPS, joka oli ruiskutettu annoksen kanssa, alkoi toimia.

Tästä syystä IC: n vähentämisen odotusaika ei voi muuttua lainkaan 5 minuutissa.

  • 6chowder
  • 14. elokuuta 2010
  • 14:39

Elena, 2 laukausta on ennen ateriaa ja sen jälkeen?

Henkilökohtaisesti tottuin nopeasti injektioihin, ja se ei purkaa ollenkaan tehdä ylimääräisiä tarvittaessa :)

  • namesake199705
  • 14. elokuuta 2010
  • 14:50

Yleensä, YES. Vain kaksi - jokaista ateriaa varten.

Ja ensimmäinen - ei välttämättä. Ja toinen - ei välttämättä - sen jälkeen

Esimerkiksi aamulla, kun insuliini osoittautuu erittäin hitaasti, pistän yhden injektion ja hyvin paljon etukäteen.

Ja päivällisellä, kun insuliini muuttuu hyvin nopeasti, ensimmäinen injektio tapahtuu yleensä syömisen jälkeen ja toinen toisen jälkeen jonkin aikaa. Teen ensimmäisen injektion illalla ennen ateriaa vain jos on jotain erittäin nopeaa.

  • 6chowder
  • 14. elokuuta 2010
  • 14:59

On tarpeen saada edistynyt korvausosaaminen jakamaan annos niin taitavasti))

Olen edelleen piilossa ja en usko paljon, onneksi sokeri sallii :)

  • namesake199705
  • 14. elokuuta 2010
  • 15:14

Älä salli sokeria ja työskentele RV))) Ja tämä on hienoa.

Ja kun PZh ei enää laulaa (((sitten ne taidot, jotka eivät ole niin pitkälle kuin henkilökohtainen kokemus), tulevat esille))

  • balettihame
  • 21. elokuuta 2010
  • 16:33
  • on
  • 22. elokuuta 2010
  • 13:17

Mielestäni sinun ei pitäisi edes verrata näitä kahta insuliinia. Ensinnäkin, actrapid keksittiin oh, kuinka kauan sitten sain sairauden 13 vuotta sitten ja 3-4 vuotta sitten se alkoi vain pistää kaiken, Novorapidia käytetään suhteellisen äskettäin, ja mitä keksitään myöhemmin, on parempi.Ei vertaile prototofaania ja lantusta, on selvää, että ja puhdistusaste ja kaikki muu on parempi: toiseksi voit pistää Novorapidin ja syödä sen heti, älä odota puoli tuntia, pidän tätä erittäin tärkeänä, koska nykyaikaisen elämän vauhdin vuoksi se on erittäin hankalaa. Lisäksi Novorapidilla ei ole huippuja, eikä välipalaa tarvita, mikä on myös erittäin kätevää. Ollakseni rehellinen, en ymmärrä, miksi pistää kaksi pistosta. mutta se on joku, joka sopeutui. Henkilökohtaisesti rikastan kolmea pääateriaa, mutta päivän aikana voin sallia pieniä välipaloja ja tämä ei vaikuta sokereihin, koska lantus pitää niitä.

  • namesake199705
  • 22. elokuuta 2010
  • 13:27

ja yöllä et saa hypoteettista, jos päivän aikana lantus ei säilytä pelkästään taustaa, vaan kompensoi myös välipaloja?

  • on
  • 22. elokuuta 2010
  • 13:31

Yöllä, tietenkin, alle 7-vuotiaiden sokerien täytyy olla välipala, ja kaikki on kunnossa. Yritti piirtää vähemmän kuin kaikki sokerin nafig-lento päivällä ja yöllä.

  • jake198711
  • 07.9.2010
  • 19:17
  • clamming2_2
  • 07.9.2010
  • 19:27

Novoropid on viileämpi, yöpymiset hävisivät, actrapid ei antanut minulle mitään hyvää (

  • Bergström
  • 07.9.2010
  • 19:53

yön hypsillä, minusta tuntuu, on vähän tekemistä ruoka-insuliinin kanssa. Niiden syy voi olla virheellinen määrä uudistettua.

  • aurora48
  • 07.9.2010
  • 20:19

se on varmasti, rakkaus!

  • clamming2_2
  • 07.9.2010
  • 22:03

Tosiasia on, että heti kun hän lopetti actrapidien käytön, hiukset hävisivät kokonaan, ja jos he tekivät, he eivät hiipineet jyrkästi koko kehon tunnottomuuteen, mutta hyvin vähitellen, mikä antoi heille mahdollisuuden vastata nopeasti ja syödä jotain

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 15. lokakuuta 2010
  • 23:25

HP: n käsikirja kertoo, että sen huippu tapahtuu 1-3 tunnissa ja kesto on 3-5 tuntia. Mielestäni olemme ainoat, joilla tämä huippu on vain 3 tuntia. Vai onko se riippuvainen siitä, missä injektio tehdään?

En voi nyt päättää, mikä on parempi meille: HP tai AP. Meillä on ongelmia proteiinikorvauksen kanssa. On tarpeen pistää sattumanvaraisesti, mutta se, mitä olen kiusanteko, ei yleensä riitä.

  • aurora48
  • 16. lokakuuta 2010
  • 00:09

Maria! Minusta tuntuu, että silloin olisi parempi pistää huume.

  • namesake199705
  • 16. lokakuuta 2010
  • 00:13

Insuman ja AR ovat samat.

jos 3 tunnin kuluttua - huippu, ja sitten miten sokeri käyttäytyy?

  • aurora48
  • 16. lokakuuta 2010
  • 00:16

Elena! Insumanan jälkeen syöminen ei ole tarpeen 1 tunnin ja 40 minuutin kuluttua. Minulla oli välipala 2 tunnin ja 30 minuutin kuluttua

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 16. lokakuuta 2010
  • 00:19

Sitten he laskevat, mutta eivät merkittävästi.

  • namesake199705
  • 16. lokakuuta 2010
  • 01:06

sinun on pitänyt pistää hänet kädellesi? Koska kun ruiskutetaan vatsaan, ne avautuvat samalla tavalla AR: n kanssa. Ne ovat molemmat - nopea, lyhyt.

niin että olet hämmentynyt siitä, että postprandialy pitää kiinni pitkään? Tai jotain muuta?

  • aurora48
  • 16. lokakuuta 2010
  • 01:18

Nyt ymmärrän, Elena! Kyllä - kädessä!))

Oh! Elää ja opi!)) Paljon kiitoksia, Elena.

  • 5ubiquity40
  • 16. lokakuuta 2010
  • 23:58

Lääkäri kertoi, että actrapidit ovat parempia kuin hänen analogiset novorapidit. No, tietenkin novorapid on kätevä))) En tiedä. Olen actrapidissa ja kaikki säännöt)

  • barstow5200
  • 17. lokakuuta 2010
  • 12:02

En edes tiedä. kuinka paljon olen sairas, istun actropides. Lääkärit neuvovat minua siirtymään Novorapidiin, mutta en uskalla. tuttavani Novorapidin kanssa ovat tämän insuliinin kanssa davolny, mutta olen edelleen elossa ja hyvin actropid!

  • happopullo
  • 17. lokakuuta 2010
  • 13:09

HP tai AR on vain mukavuus. Olimme mukavampia AR. Kyllä, ja sokeri siinä oli postabilnee.No tytär kieltäytyy yksiselitteisesti palaamasta hänelle. Uskoo, että hän on rasvainen. Itse asiassa, kun olet vaihtanut hieman ohut.

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 17. lokakuuta 2010
  • 21:54

Kyllä, se huolestuttaa minua siitä, että jälkikäsittely kestää pitkään. Mutta epäilen, että tämä johtuu siitä, että pistämme perse (vatsaan, kun piikki ei ole sallittua). Ollakseni rehellinen, on vain hirvittävää pistää vatsa, koska HP voi kääntyä nopeasti. Ajattelen yrittää käyttää sekajärjestelmää HP: n ja AP: n kanssa. Ehkä tämä on meille parempi. Kyllä, ja Dia-ryhmässä luin, että joissakin tapauksissa AR on parempi lapsille.

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 17. lokakuuta 2010
  • 23:43

Lyudmila, se on vain artikkeli aiheesta.

"Lääkärit uskovat, että laihduttamiseksi sinun täytyy syödä useammin."

  • happopullo
  • 19. lokakuuta 2010
  • 20:09

Se on se asia, Maria, niin me tapasimme syödä hieman, mutta 5-6 kertaa päivässä. Hedelmävaunuja. Siksi Actrapid oli kätevä, ja Novorapidissa on välttämätöntä kiertää koko ajan. Saimme selville, että siellä on paljon omenoita 1 ja vähän persikkaa.

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 19. lokakuuta 2010
  • 20:41

Valitettavasti minulla ei ole kokemusta muiden insuliinien kuin HP: n käytöstä, joten ajattelin, että se oli ongelma kaikkien kanssa. :(

  • aurora48
  • 27. tammikuuta 2011
  • 17:33

(siirretty vanhasta teemasta)

Hyvä päivä! Kerro minulle, mitä eroa on Novorapid ja Humalog? He vain siirtyivät Humalogiin, joten jostain syystä annokset ovat vähentyneet (en vieläkään pysty säätämään), tuntuu, että sen huippu tulee aikaisemmin kuin Novorapid, ja miksi tunnen pahempaa Humealogilta myöhemmin ja myöhemmin, tai ovatko nämä kaikki subjektiiviset tunteet?

Inessa-Baroness ja Kostyuchenko

Humalog alkaa todella toimia nopeammin kuin Novorapid! Olin hyvin mukava.

ja gipsit tuntevat vähemmän, koska jatkuvasti hyvät sokerit ovat pitkään?

  • atypic198609
  • 27. tammikuuta 2011
  • 18:38

Novorapid on raskaana oleville naisille hyvä ja humalog elämään

  • happopullo
  • 27. tammikuuta 2011
  • 19:21

Mikä on hyvä raskaana oleville naisille?

  • luis3322
  • 27. tammikuuta 2011
  • 21:32

Käytän humalogia

  • namesake199705
  • 27. tammikuuta 2011
  • 22:09

Kopioi oman viestin Dia Clubilta

Humalog, Apidra, Novorapid ovat ultraäänilinssejä, ja niitä pidetään usein vaihdettavina.

Käytän kaikkia kolmea saatavuuden perusteella. Siksi omasta kokemuksestani he olisivat täysin keskenään vaihdettavissa ja kutsuvat heitä hyvin suurella venymällä. He työskentelevät minulle eri tavoin. Mitä voin sanoa verrattuna.

Apidran työskentelylle on ominaista suurin kääntymisnopeus (kesällä saa vaikutelman, että se alkaa toimia oikeassa vaiheessa injektion aikana), voimakkaampi toiminta alussa, jossain puolessa tunnissa, sitten toiminta hidastuu hitaasti ja pysyy samalla tasolla noin 4 tunnin ajan. Siksi Apidran alla voi juoda 0,5 litraa mehua pysähtymättä, syödä 5 karkkia peräkkäin, syödä melko suuri chak-chuck-pala (nopein maku minulle), pistää. Ja kaikki menee hyvin. Käytän myös apidraa, kun keväällä minun aineenvaihdunta hidastuu niin paljon, että HP alkaa toimia hitaammin kuin AP ja AP ei toimi ollenkaan. Hän selviää!

Humalogin työtä voidaan mielestäni pitää klassikkona siitä, mitä tarvitaan ultra-asioista: tarpeeksi nopea kääntäminen tietokannan tekemiseen heti syömisen ja laskemisen jälkeen (sen sijaan, että ajattelin etukäteen ja miettimään sitä, miten pääsen pistettyyn annokseen) korvaavat saumattomasti lähes kaikki tuotteet. Elintarvikeprofiilien ja insuliinin sattumaa voidaan saavuttaa ilman suuria vaikeuksia.

HP toimii minulle vähiten vakaana kaikista ultra. Sille on ominaista hitain vuoro, jonka nopeus riippuu kaudesta (max kesällä, alkaa hidastua syksyllä, jatkuu talvella ja hidastuu täysin keväällä). Kevät aamulla käytännössä ei toimi! Profiilin kääntämistä ei voida sanoa, että se on hieman ennustettavissa, mutta jonkinlainen nykiminen. Tai en voi ottaa huomioon kaikkia tekijöitä, jotka auttaisivat häntä kääntymään nopeammin ja työskentelemään vakaammin. Todennäköisesti syömäänsä ruoan tarpeet ja organismin ominaisuudet eivät vastaa sen ominaisuuksia.

  • happopullo
  • 27. tammikuuta 2011
  • 22:15

Voi, Elena! Viimeinen viesti diabeetikolle on korvaamaton. Ja kuinka moni näistä täällä! Jotkut hakemistot ovat arvokkaita. Voit julkaista kirjan, kuten käytännön käsikirjan. Mitä tekisimme ilman sinua? Miten maksamme?

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 27. tammikuuta 2011
  • 22:19

Elena, miten voit laskea annoksen aamiaiseksi? Miten HP toimii aamulla (mikä on hidas, olen jo ymmärtänyt).

Löysin vahingossa yhden vaihtoehdon aamiaiseksi, kissa. Meille hyvitetään hyvin (ammuttu - jotkut hiilihydraatit - tunnin kuluttua proteiineista). Mutta haluan monimuotoisuuden, ja kaikki poikkeamat järjestelmästä ovat täynnä korkeaa IC-arvoa.

  • namesake199705
  • 27. tammikuuta 2011
  • 22:34

mukava, tietenkin))) Paljon kiitoksia)))

Mutta teen yksinkertaisen neuvottelun Yu.P. Kadomskogo. Nämä ovat hänen loistavia ideoita)))

Ja maksaa? ;) Jokainen kertoo minulle sielusta: "Kiitos," sitten pyydä Herraa pelastamaan minut))) Ehkä tähän olen elossa auttamaan? ;)

ja aamiaisen laskeminen ei eronnut kertoimien laskemisesta mihin tahansa muuhun vuorokauteen.

Mutta olen aikuinen, voin kokeilla rohkeammin, ja sinulla on vauva, se on pelottavaa.

Kuitenkin jopa aikuiset (ja paljon heitä) valittavat paljon ruoka-insuliinin hidasta kääntymistä aamulla. Siksi hyvin usein (varsinkin kun en saa tarpeeksi unta) minä pistän ennakkomaksun (likimääräinen annos, jota en aina syö), tuskin avaa silmäni, jotta insa voi kääntyä. Mietin jopa myöhemmin. Ja ei ole kiirettä.

  • swaziland199607
  • 30. tammikuuta 2011
  • 21:48

Ja en mene humalogiin ollenkaan, kun minulla oli keskeytys Novorapidilla, löysin Humalogin (minun täytyy pistää jotain), kuten sokerijuurikkaani !!, joten olen Novorapidille!

  • aurora48
  • 30. tammikuuta 2011
  • 23:19

Anya! Ja Humalog-annokset olivat samat kuin HP?

  • haastaa oikeuteen
  • 30. tammikuuta 2011
  • 23:20

Minulla on Humalog-annos yli puolet HP: stä. (

  • namesake199705
  • 30. tammikuuta 2011
  • 23:21

Tässä on todennäköisintä, että Anya ei selviytynyt Humalogin suuresta käänteisnopeudesta. Todennäköisesti hänet paljastettiin hänelle liian nopeasti ja hän huomasi vain hyvin korkeita potkuja.

  • aurora48
  • 30. tammikuuta 2011
  • 23:27

täällä se näyttää myös siltä, ​​että Anechka tämän vuoksi, kuten Elena Panda kuvaili!

Maria Krasnova, minulla on myös hieman enemmän!

  • swaziland199607
  • 31.1.2011
  • 09:13

Toisin sanoen se toimii nopeammin kuin Novorapid, ja sen huippu ei laskenut sokerin huippuun? Ymmärsin oikein? Jopa humalogista olin hyvin pahasti naarmuttanut injektiokohtia :)

  • swaziland199607
  • 31.1.2011
  • 09:15

Tein samat annokset, 1 - 1, sitten myös hienonnin sen lisäämään sokeria, mutta samoin, helmi sokeria.

  • aurora48
  • 31.1.2011
  • 09:32

Minun piti yrittää pistää heti syömisen jälkeen!

  • entrap700
  • 31.1.2011
  • 13:24

ja minun HP on pienentänyt annosta hieman, mutta silti, verrattuna siihen, mitä Humalogilla oli. ja Humalog, muuten, minulla oli myös paikallinen injektio pistoskohtaan. punastunut ja kutina. HP: ssa ei ole tällaista asiaa

  • swaziland199607
  • 31.1.2011
  • 14:33

Olen ruoan jälkeen :)

  • namesake199705
  • 31.1.2011
  • 14:49

Se tarkoittaa, että Humalog on todella liian nopea sinulle. On hienoa, että he löysivät HP: n itselleen ja että kaikki osoittautuu hyvin hänen kanssaan.

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 09 helmikuu 2011
  • 15:01

Opetan edelleen käyttämään Actrapid-valmistetta. No, musta leipä on kaikki selvä. Ja tässä on toinen tilanne. Leivän sijaan haluan antaa leivän lihalle, jonka jälkeen (rasvaisen taikinan vuoksi) alamme tai jatkamme nousua Yhdistyneessä kuningaskunnassa 2 tunnin kuluttua. Mitä sitten tehdä välipalaan? Tee se vähemmän kuin puhtaiden hiilihydraattien tapauksessa?

  • namesake199705
  • 09 helmikuu 2011
  • 21:26

Näyttää siltä, ​​että liha-kakussa on jo pääateria ja välipala yhdessä. koska liha alkaa paljastua paljon myöhemmin kuin taikina ja saattaa läpäistä koko välipalan.

  • analeptic198410
  • 11. helmikuuta 2011
  • 01:29

Siirryin Humalogiin tänään ja välittömästi sokeriksi 13,4 (((Olen pilannut sen koko päivän.)

  • namesake199705
  • 11. helmikuuta 2011
  • 01:46

Ja ketä muutit? Ja miksi SINÄ on sokeri?

  • analeptic198410
  • 12. helmikuuta 2011
  • 17:14

Siirretty Novorapidasta. En tiedä miksi tämä sokeri ((

  • namesake199705
  • 12. helmikuuta 2011
  • 22:46

Ja mikä oli SC ennen ruokailua ja milloin 13.4?

Elintarvikkeiden osalta, milloin injektio annettiin ja mitä he syövät?

Lähetetty jostain syystä?

  • analeptic198410
  • 13. helmikuuta 2011
  • 00:43

SC ennen ateriaa oli 4,5, humalog 5 yksikköä, kun 10 minuuttia alkoi syödä. Kaurapuuro puuroa 6 lusikaa, pulla, jossa on makkaraa, kahvia.

Se johtuu siitä, että valtio ei enää anna Peterille Novorapidia (

  • aurora48
  • 13. helmikuuta 2011
  • 01:31

ja Novorapidin kanssa samaan ruokaan, jossa sokeri oli?

  • analeptic198410
  • 13. helmikuuta 2011
  • 22:10

Novorapid-sokeri oli välillä 6-8. Kyllä, näyttää siltä, ​​että hitaasti alkaa virittää humalogia

  • namesake199705
  • 13. helmikuuta 2011
  • 23:04

Humalog avautuu paljon nopeammin kuin HP, sinun ei tarvitse pistää sitä ennen syömistä, varsinkin välein.

tällaiset korkeat sokerit johtuvat insuliinin kääntymisprofiilien ja ruoan imeytymisen välillä. Insuliini kääntyy paljon nopeammin, osoittautuu, että ruoalla ei ole aikaa, sokeri putoaa ensin (et voi tuntea sitä, koska juuri söit), ja sitten rullaa takaisin ja ruoka alkaa sulaa. Tässä ovat korkeat sokerit.

Jos minulla on mahdollisuus mennä Pietariin, muutammeko kanssasi: HP: n ihmislokiin? ;)

  • analeptic198410
  • 14. helmikuuta 2011
  • 00:01

Elena, joku kertoi minulle, etten muista, kuka)) että humalogia tulisi pistää juuri ennen syömistä, joten pistän. Itse asiassa ajattelin, että sokeri romahti ensin ja kasvoi sitten.

Paljon kiitoksia, Elena, selityksestä!)

Kyllä, nyt olen jo siirtynyt humalogiin, olen tottunut siihen hitaasti. Joten mielestäni ei ole mitään järkeä mennä edestakaisin) Ja itse asiassa on helpompaa tehdä insuliinia ennen ateriaa tai heti sen jälkeen))

Mielestäni vaikka sokeri on 8,9, sinun pitäisi syödä heti. Koska tänään, 15 minuuttia ennen ateriaa, tein humalogia sokeria 8,9 ja 2 tuntia syömisen jälkeen CK 4.2, söin 3 enemmän XE: tä, mitattuna 4 tuntia syömisen jälkeen CK 4.2, söi 3 XE: tä.

Ja sinä jälkeen aterian tehdä humalog?

  • namesake199705
  • 14. helmikuuta 2011
  • 01:01
  • kommunikoitavissa
  • 14. helmikuuta 2011
  • 10:48

En keksiä novoropidia, lantusta, ei ongelmia.Parempi tehdä enempää kuin actrapids.

  • mccabe198502
  • 20. helmikuuta 2011
  • 14:11

Minä istun humalogissa kuin se on kunnossa tähän mennessä!) Vain zapara sen vapauttamisen kanssa!

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 20. helmikuuta 2011
  • 22:25

loistava! Meille kerrottiin myös HP: stä, että se voidaan pistää syömisen jälkeen, mutta se ei ollut siellä. On jopa välttämätöntä kestää tauko injektion jälkeen.

  • entrap700
  • 20. helmikuuta 2011
  • 22:47

Olen jo sopeutunut HP: n taukoihin, ja lisäksi annan ruokaa aamiaiseksi ja lounaaksi, illallinen myös ilman taukoja.

ja humalog lyönyt tai aikana tai illalla syömisen jälkeen

  • analeptic198410
  • 20. helmikuuta 2011
  • 23:26

Ja karsin humalogia ja joskus on jonkinlainen polttava tunne injektiokohdassa (((Onko kenellekään tämä tapahtuu?

  • entrap700
  • 21. helmikuuta 2011
  • 07:05

Dmitry, minulla oli tämä, ehkä joitakin paikallisia allergioita. Novorapidassa ei ole sellaista asiaa

  • analeptic198410
  • 21. helmikuuta 2011
  • 13:37

Kyllä, Catherine, olen myös sitä mieltä, että kyseessä on allergia allergialle. En ole koskaan ajatellut, että se olisi mahdollista ((toivon, ettei mitään pahaa tapahdu. Minulla ei ollut mitään sellaista Novorapidilla.

  • aurora48
  • 21. helmikuuta 2011
  • 14:55

ei ei ei tuskin allergia. Minulla on joskus sama pistely pitkällä neulan käytöllä!

  • entrap700
  • 21. helmikuuta 2011
  • 14:57

Muutin neulat ja vaihdoin kerran päivässä

  • analeptic198410
  • 21. helmikuuta 2011
  • 16:22

Vaihdan myös neuloja kerran päivässä, kolme kertaa osoittautuu yhdellä neulalla. Ymmärrän tietysti, että on tarpeen heittää se pois jokaisen injektion jälkeen, mutta säästän.

  • mccabe198502
  • 21. helmikuuta 2011
  • 17:27

et ole niin täynnä rahaa näihin neuloihin!)

polttaminen tapahtuu, jos neula on tylsä ​​tai jos ne osuvat alukseen! Tällaista allergiaa ei ole lainkaan.

  • anastomosis
  • 21. helmikuuta 2011
  • 17:36

On käynyt ilmi, että alukset ovat koko ruumiini. Jo viisi vuotta, jolloin paikka ei soita. Käytän neuloja vain yksi kerrallaan, ne antavat paljon.

  • aurora48
  • 21. helmikuuta 2011
  • 17:41

Ja voin käyttää viikon neulaa! Se oli katkera, kun hän taivutti hieman, eli osoittautuu, että ins osuu koodiin.

  • mccabe198502
  • 21. helmikuuta 2011
  • 17:54

Käytän neulaa noin kuukauden ajan) ja normaalisti) emme anna neuloja, mutta ne maksavat paljon!

  • analeptic198410
  • 21. helmikuuta 2011
  • 23:45

Luin humanismia koskevat ohjeet, joissa se sanoo, potilaat voivat kokea paikallisia allergisia reaktioita punoituksina, turvotuksena, kutinaa ja polttamalla pistoskohdassa. Joten tässä olen allerginen humalogille.

Max, annamme neuloja, en osta.

  • goniometrin
  • 18. maaliskuuta 2011
  • 15:10

auta aloittelijaa. siirtyi Lantukseen ja Novorapidiin.

Miten pistää Novorapid HE: een tai miten?

  • goniometrin
  • 18. maaliskuuta 2011
  • 21:09

Aiemmin olin lyhyt, mutta nyt he ovat siirtyneet ultraharjoitteluun.

  • namesake199705
  • 19. maaliskuuta 2011
  • 02:05

pistää vielä, heh. Mutta ultra ei ole nepodkalyvaemyh välipaloja. Jokainen ateria on halkeilua.

  • goniometrin
  • 21. maaliskuuta 2011
  • 18:26

Toisin sanoen, jos haluan nauttia välipalan lounaan ja illallisen välillä, niin minun täytyy tehdä vitsejä HE: n mukaan.

  • aurora48
  • 21. maaliskuuta 2011
  • 20:17
  • namesake199705
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 00:48

ja voit syödä milloin tahansa päivästä riippumatta siitä, milloin edellinen ateria oli, ainakin tunti sitten. Se antaa paljon vapautta)))

  • McLean
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:09

Kaverit kertovat minulle. te kaikki olette novoropidah kyllä ​​novorapidah ja apidre, joka on ja miten Novorapid vaikuttaa, jos se on syönyt aterian jälkeen? Työpaikan opiskelu ei aina pysty ennustamaan, mitä ja kuinka paljon en syö! Menen ihmisen (välipalojen) sisään analogeista! täällä on lantus poimittu! Nyt en voi valita ultra! kiitos etukäteen

  • happopullo
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:22

Valentin! Miksi valita? Mitä kirjoittaa, se tulee olemaan. Älä asu Amerikassa, vai oletko Amerikassa?

  • namesake199705
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:23

Valentin, olen nyt (hyvin lyhyessä ajassa) apis. Ja niin edelleen, kaikki kolme, riippuen vuodenajasta, sen aineenvaihdunnan nopeudesta.

  • McLean
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:27

Asun Venäjällä. he kirjoittavat säännöllisesti nyt (((menen nukkumaan ja ylittämään. Loppu on hyvä - mikä aion sanoa tämän ja määrittelen. Joten ihmettelen, mikä on parempi pistää syömisen jälkeen.

  • namesake199705
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:30

Suosittelisin säännöllisesti vaihtamista HP: hen tai äärimmäisissä tapauksissa Humalogiin. Apidra on liian salama. Itse. Säännöllisen jälkeen sen nopeus voi johtaa kroonisiin hypseihin. Ja hänen aikansa tulee. Missä jotain kiirehtii?

Silti se on parempi aloittaa hitaimmin

  • McLean
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 21:38

ja miten annokset käyttäytyvät? pienentää? jos on Novorapid! juuri tänä aamuna-8-vuotiaana lounas-8-10 yksikköä illalla-8ed. Lantus 22 - 16 yksikköä. Muuten, onko Lantus myös räätälöity ultra?

  • aurora48
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 22:34

ei mitenkään! Lantus jättää sen.

ja Novorapidin täytyy pistää joka aterialle!

  • namesake199705
  • 22. maaliskuuta 2011
  • 23:10

Kuinka intuitiivinen kysyntä käyttäytyy, kukaan ei voi ennustaa. Katso itse. Mutta Inessa on oikeassa, lantuksen annos ja ruoan tarve eivät liity toisiinsa.

  • vaikeus
  • 23. maaliskuuta 2011
  • 23:48

Joka kuukausi antaa erilaisen paitsi apidra n-nopean normaalin minulle

  • goniometrin
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 19:04

joka on vähentänyt Novorapidin sokeria.

Muuten luulen, että väärin varastoitiin huonosti, alenee hyvin vähän

  • happopullo
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 19:19

Kaikki eri tavoin: esimerkiksi 1 yksikkö HP vähentää sokeria 6 mmol: lla.

  • 5starkey6 @ 6
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 19:20

Minulla on 1 yksikkö np vähentää noin 3 mmol. Mutta nyt se ei alenna pochimuto voosche (((

  • McLean
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 19:50

Siirretty säännöllisestä Novorapidiin. Achucheniya super. sokeri järjestyksessä ja välipalat eivät ole enää. annos oli kuitenkin alle 15 vuorokaudessa 24 Regularin sijaan. mutta tämä on luultavasti tällä hetkellä uusi hyönteinen "uupunut". mitä luulet? ja kuinka paljon organismi tottuu siihen?

  • goniometrin
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 20:40

se tarkoittaa, että se heikkeni minussa 1 yksikkö Novorapidaa laskee 0,68 mmol / l

tai ehkä jotain muuta kanssani, joka tietää.

  • namesake199705
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 20:55

Miten HP käyttäytyi ennen näitä muutoksia?

Ja viime keväänä samanlaista HP: n vaikutusta ei havaittu?

Minulla ja kolmella eri-ikäisellä kaverillani on jo kolmas kevät THAT HP: n käyttäytyminen: ensimmäinen toimenpide vähenee, se alkaa toimia AR: n tavoin, ja sitten se pysähtyy kokonaan.

ja tämä tila kestää lähes kesän alkuun asti.

Apidra säästää minut. Hän kiihdyttää hidastuvaa aineenvaihduntaa.

  • goniometrin
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 22:08

Tämä on ensimmäinen kevätni HP: n kanssa

Tarkemmin 3 viikkoa ennen tätä oli toinen lyhyt insuliini

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 22:10

Vau! mutta mitä sitten tekevät ihmiset, joilla on pumppu HP: n kanssa?

  • namesake199705
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 22:16

Kaikki mainitsemani tapaukset olivat vain kahvoissa. Ja me kaikki pakenimme yhdessä väliaikaisessa siirtymisessä apidraan. Sama asia tarvittaessa. voidaan tehdä pumpulla.

  • namesake199705
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 23:38

Valery, ja annos prodlenki hyvin valittu?

  • goniometrin
  • 27. maaliskuuta 2011
  • 23:54

kyllä ​​poimittu, kun kirjoitit minulle, se näyttää pitävän

täällä tänään, ennen päivällistä, 17,3 hienonnettiin 10 yksikköä HP: ta, söi leipää ja lihaa, joka ei ollut suuri, 2 tunnin kuluttua 14,4

Ajattelin, että enemmän putoaa tai onko tämä normaalia?

  • namesake199705
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 01:11

Valery, heitä vitsi.

10 HP: n yksiköllä voit syödä vaunua.

Vaikka arvioisit 3 yksikköä syksyllä, et syödä leipää ja lihaa 7 yksikölle. Tällä kertaa.

Ja mikä oli Yhdistynyt kuningaskunta 4 tunnin kuluttua, kun HP toimi täysin?

HP: n on kuitenkin punnittava lihaa erikseen.

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:31

En ole ollenkaan vitsi nyt.

kun mitasin kaksi tuntia syömisen jälkeen, se oli 14,4 ja lisäin lisäksi 6 yksikköä. ilman ruokaa ja uudelleen 2 tunnin kuluttua se oli 10,2

  • aurora48
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:45

No, annat, Valery!

Oli tarpeen mitata uudelleen 4 tunnin kuluttua syömisen jälkeen ja 5 tunnin kuluttua. ja jos sokeri on korkea, SPILL 2-3 UNITS, ei 6 eikä 10.

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:47

10 Kirjoitan ruoan päälle. mutta 6 yksikköä. laskettaessa, koska 1 yksikkö laskee 0,68-0,77 mmol / l

  • aurora48
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 50 yli 10

Valery! ilman ruokaa, 2 yksikköä voi alentaa sokeria 4-8 m / mol 2 tunnin kuluessa. Ja silloinkin - jos sinulla on oikea Lantus-profiili! Mikä oli paahtoleivän sokeri aamulla ennen ateriaa?

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:52
  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:54

Joten luulen, että hän on saattanut pilata?

  • aurora48
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 10:58

vooot !! sen jälkeen oli tarpeen mitata 4 tuntia syömisen jälkeen. Mutta nyt, nyt sinulla on sotku. Lyhyesti sanottuna - mitataan ennen päivällistä (kun haluat syödä) - syömme, kiusataan NovoRapid XE: ssä, mitataan 2 ja 4 tunnin kuluttua, jos 4 tunnin kuluttua se on korkea, jaamme 2-3 yksikköä. ja mitata 2 tunnin kuluttua - ja lopeta tilaus tästä.

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 11:01

Kärsin toisen suranaatin viikkoa sitten, hän laski 1 yksikköä. 2,23 - 2,33 yksikköä

ja tämä niin pitkälle kuin tiedän paremmin, mutta tulos ei miellytä minua

  • aurora48
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 11:04

koska HP on ultra, ja piirtää paljon yksiköitä muutamalle HEE: lle ja rullanrullalle.

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 11:07

ja viimeinen ruisku, jonka sain jääkaapista, oli puhdas kuin repeämä, ja parin päivän kuluttua se kiteytyi, kirjoitin sinulle

  • goniometrin
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 11:08

Näen. miten se tarkistetaan.

  • namesake199705
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 23:28

Valery, ei ole mitään järkeä tarkistaa. Kiteiden saostuminen viittaa siihen, että insuliini on vaurioitunut (((Luultavasti se makasi hyvin lähellä pakastinta. Jopa hyvästä jääkaapista insuliini tulisi säilyttää lämpömittarilla ja varmistaa, että lämpötila ei ole alle 2 (tai parempi kuin neljä) astetta).

  • aurora48
  • 28. maaliskuuta 2011
  • 23:33

Olen jo kirjoittanut Valerylle, että tällainen insuliini tulisi heittää pois.

  • goniometrin
  • 29. maaliskuuta 2011
  • 12:15

Se ei toiminut lupauksessa mitata, vain illalliseksi ja tuli tänne

Edelleen illallinen 22.3 Pick HP 8 yksikköä, syö pilaf

2 tunnin kuluttua -13

4 tunnin kuluttua 10.2

Se tarkoittaa, että HP toimii hyvin.

  • namesake199705
  • 31.3.2011
  • 16:39

Osoittautuu, että se toimii päivälliselle, mutta ei toimi lounaalla?

  • goniometrin
  • 31.3.2011
  • 19:33

lounaalla ei ollut mahdollista mitata

  • namesake199705
  • 31.3.2011
  • 19:43

Mutta arvioimalla, mitä sokereita oli ennen päivällistä, oli erittäin huono korvata illallinen (((((((

Miten otat huomioon ruoan?

  • goniometrin
  • 31.3.2011
  • 21:54

Lupa voi olla normaali. jos en syönyt keksejä ilman vitsejä.

podschityvayu XE ja HP ​​omistavat heille tai jotain väärää, minä?

  • namesake199705
  • 31.3.2011
  • 22:54

Ja miksi syödä keksejä ilman vitsejä, kun sokeri ei ole niin kaunis ja niin edelleen?

  • goniometrin
  • 01.4.2011
  • 21:43
  • namesake199705
  • 01.4.2011
  • 23:45

niin sitten oli tarpeen lopettaa se heti, kun mahdollisuus ilmestyi)

  • goniometrin
  • 02.4.2011
  • 10:58

Ymmärrän, että sinun täytyy liittää enintään 2 yksikköä..

  • namesake199705
  • 02.4.2011
  • 13:23

On mahdollista tease niin paljon syksyllä, mutta laskelmien mukaan

  • goniometrin
  • 02.4.2011
  • 13:49
  • cancelled2
  • 06.4.2011
  • 21:33

Hei! Isäni diagnosoitiin SD1 kuukausi sitten, pantiin Levomiriin.

ambulanssilla hän meni sairaalaan ja siellä hän siirtyi lantus + actrapidiin, sokeri pysyy noin 7-8, tämä on normaalia.

purkautumisen jälkeen hän meni hänen päähänsä ja antoi hänelle Lantuksen ja Humulinin säännöllisesti.

kerro minulle, onko humulin ole huono insuliini? Onko siinä eroa sen ja actrapidin välillä? se myös pistää ennen syömistä. sama määrä?

  • namesake199705
  • 06.4.2011
  • 23:51

Humulin R ja Aktrapid ovat lähes identtiset ja molemmat ovat erittäin hyviä insuliineja. Älä siis hämmentäkään korvaavan henkilön toimesta ja toimi Humulin R: n kanssa, kuten teit aktrapidin kanssa.

  • cancelled2
  • 07.4.2011
  • 00:21
  • @ = bolivia
  • 25. huhtikuuta 2011
  • 20:49

Kymmenen vuotta elämääni diabeteksen kanssa yritin kaikkia näitä insuliineja itseäni: ensimmäinen oli pistetty 3,5 vuotta, sitten Novorapid oli 3-vuotias, sitten Apidra oli 1-vuotias ja lopulta 3,5 vuotta olen kuristanut Humalogin ja olen täysin tyytyväinen siihen, että olen täysin tyytyväinen siihen, mitä minulla insuliiniin verrattuna Novorapid Actrapidiin ja Apidraan

  • aurora48
  • 25. huhtikuuta 2011
  • 21:52

Humalog ja sopivampi minulle kuin Novorapid. Erityisesti talvella ja keväällä! Kesällä Novorapid toimii hyvin.

  • vaikeus
  • 28. huhtikuuta 2011
  • 00:19

annamme se, mitä meillä on 7 vuotta, yli 3 kertaa, ei antanut pääasiassa kemuliiniaktrapidiä ja jos romaani on minulle laulu

  • sympathetic4141
  • 08 kesäkuu 2011
  • 15:14

Nibud muutti apidrystä Novorapidiin? Jos on, mitä tunteita? me Apidran kaupungissa olemme ohi, he haluavat kirjoittaa Novorapidin.

  • adler197507
  • 08 kesäkuu 2011
  • 18:46

Minulla on hieman enemmän tarvetta Apidralle kuin Novorapidilla ja Humalogilla.

  • aurora48
  • 09.6.2011
  • 04:58

Alexandra! Novorapid hitaampi kuin Apidra.

Maria! Humalog-taksit!)))))

  • adler197507
  • 09.6.2011
  • 07:05

Inessa, pidän Apidra lisää :))))))))

  • 5handcuff ^ @
  • 09.6.2011
  • 17:40

Olin humalogissa ja latntuksella olin humulinissa, mutta se ei sovinnut minua, se vähentää huonosti.

Haluan vaihtaa laajennetun levimirin, kun olet lukenut Lantusista: (

  • aurora48
  • 09.6.2011
  • 23:44

Maria! mutta emme valitettavasti anna Apidrua.

  • adler197507
  • 10. kesäkuuta 2011
  • 07:18

Inessa, ja annamme koko ajan erilaista. Tuo Humalog, sitten Apidru. En välitä. Ne eivät ole kovin erilaisia. Vaikka Apidra on nopeampi, mutta se sopii minulle enemmän.

  • rento
  • 14. kesäkuuta 2011
  • 03:58

Jos otat ruokaa insuliinin alla (oikean tai alhaisen glykeemisen indeksin sisältävän t

sitten insuliini ei ole väliä (olen itse aktrapidissa ja protafaanissa jo 10 vuotta)

  • rento
  • 14. kesäkuuta 2011
  • 03:59

Tarvitsetko säännöllistä liikuntaa kehossa ja sokerin unessa))))))

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 15. kesäkuuta 2011
  • 00:20

Pavlo, mitä tarkoittaa ruoan säätäminen korkealla ja matalalla GI: llä? Novorapidin jälkeen opimme vain kompensoimaan ruokaa AR: n avulla.

  • rento
  • 15. kesäkuuta 2011
  • 00:55

Esimerkiksi elintarvike, jolla on korkea glykeeminen indeksi, imeytyy veren hiilihydraattien muodossa paljon nopeammin kuin alhaisella

Mukaan jotain voit syödä heti injektion jälkeen, ja jotain vain insuliinin huippu

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 28. kesäkuuta 2011
  • 00:51

Yritti kerätä kertoimet AR: lle. On mahdollista, että 1 yksikkö. HP korvaa 25 gu: n ja 1 yksikön. AR samanaikaisesti täsmälleen puolet 13 gu.

  • namesake199705
  • 28. kesäkuuta 2011
  • 15:15
  • kielto
  • 04.7.2011
  • 12:06

No, NovoRapid on erittäin lyhyt insuliini ja actrapid on vain lyhyt))))))

  • playground198604
  • 21. heinäkuuta 2011
  • 19:43

Kerro minulle, he siirtivät minut apidrysta Novorapidiin. apidra hyvin paljon ja nopeasti alentanut sokeria (en voinut saavuttaa tätä humologin kanssa) Novorapid vähentää sokeria hyvin. ja yleensä on tarpeen pistää hänet juuri ennen syömistä.

  • 3 = 4 kissaa1 = 9
  • 22. heinäkuuta 2011
  • 16:25

Todennäköisesti jokaisella on erilaisia ​​tapoja ja se on riippuvainen GI-ruokasta. Nopeasti hiilihydraatteja varten mielestäni sinun täytyy piilottaa. Vaikka myös injektiokohta vaikuttaa jälleen.

  • namesake199705
  • 22. heinäkuuta 2011
  • 17:10

HP toimii hitaammin ja rauhallisemmin kuin humalog.

Kun hänen stabbing riippuu paitsi GI-ateriasta, kuten Maria on oikein todennut, myös HP: n yksilöllisestä herkkyydestä,

  • playground198604
  • 22. heinäkuuta 2011
  • 17:20

mda = (((Asuin niin hyvin apis. Kiitos vastauksista

  • agronomi
  • 22. heinäkuuta 2011
  • 19:13

apidra ja humalog - erotus ruiskutettujen yksiköiden lukumäärässä samassa syömässä hiilessä. onko siellä?

  • namesake199705
  • 22. heinäkuuta 2011
  • 19:21

Vain harvat ovat kuulleet, että apidry menee hieman vähemmän. Minulla on kaikki Ultran kustannukset aivan samanlaiset. Ero havaitaan vain niiden toiminnan nopeudessa ja voimassa.

  • playground198604
  • 24. heinäkuuta 2011
  • 18:14

Minulla on puolitoista kertaa vähemmän apidraa kuin humologi

  • ratista
  • 03 elokuu 2011
  • 21:58

Novoropid ei antanut minulle tässä kuussa, ja hänen sijasta tuntui, että myös apidra oli purkautunut, mikä ei auta edes paremmin, koska minusta tuntui, vähentää sokeria, ja entä Lantus, älä kerro minulle, miten hän toimii.

  • namesake199705
  • 4. elokuuta 2011
  • 00:16
  • vinoneliöt
  • 12. elokuuta 2011
  • 17:41

Humalog ja vain hän. Olen ollut sairas jo 12-vuotiaana, aluksi käytin ruiskuja, nyt pompilla, ja siellä oli aina homalog.

  • interrupt872
  • 16. marraskuuta 2011
  • 16:20

Viimeiset 2 viikkoa sokeria ei lähes vähene. Näyttää siltä, ​​että Novorapid ei toimi. Lasku on havaittavissa vasta tunnin kuluttua injektiosta. Joten luulen ehkä menetti herkkyyttä siihen ja minun pitäisi vaihtaa insuliinia?

  • namesake199705
  • 21. marraskuuta 2011
  • 21:12

Joissakin aiheissa olen jo kirjoittanut, että apidra on luettelossa puutteellisista lääkkeistä ja vastaanottaa sen ainakin liittovaltion eduksi, ainakin alueelliselle, joka on alueellisen terveysosaston hyväksymän erityisen asiakirjan mukainen. Jotta lääkäri voisi tulla yhdeksi insuliinia saaneista kiintiöistä, lääkärin on haettava sinua edellisenä vuonna. eli on välttämätöntä, että tietty menettely tapahtuu, ja vain sen jälkeen, kun se on kulkenut, apidor annetaan seuraavan vuoden kuluessa.

Joten tässä et voi auttaa tyhjiä uhkia.

Ja mitä uutta uutisia monomeerisista insuliinista, jotka eivät sisällä sinkkiä?

Sinkki pidempään ja sitä ei pidä sisällyttää mihinkään elintarvikinsuliiniin. Venytä toimintaa, koska tarvitset vain laajennettua taustaa. Monomeerinen perusta ovat kaikki ultra. Ja loput ovat heksameerisiä. Niinpä apidryn ainutlaatuisuus on jotenkin outoa kuvausta ((((

Lainaus: "Puhumalla insuliinivalmisteiden parantamisesta on syytä muistaa, että mieluiten lyhytvaikutteisen insuliinin pitäisi antaa" elävä "insuliiniaktiivisuuden huippu yhdistettynä glukoosipitoisuuden muutokseen ruoan saannin vuoksi ja sitten nopeasti katoavan. Aikaisemmin kehitettyjen insuliinivalmisteiden profiilit eivät täyttäneet näitä vaatimuksia: Geenitekniikan avulla kehitettiin insuliinianalogeja, jotka mallinnettiin tällä tavalla Molemmat vastasivat mahdollisimman paljon insuliinitoiminnan haluttuun profiiliin.

Täten monomeeristen insuliinianalogien tunnusomaista on nopeampi alkamisaika ja lyhyempi vaikutusaika kuin lyhyen kantaman insuliinit, jotka esiintyvät heksameerimuodoissa. Ne saatiin korvaamalla aminohapposekvenssi paikoissa, jotka ovat kriittisiä dimeerin tai heksameerin muodostamiseksi.

Insuliinianalogien käytön järkevyys on, että ne ovat lähempänä luonnollisen insuliinin dynamiikan fysiologisia parametreja. Näin voit pistää suoraan aterian aikana, eikä 20–40 minuuttia ennen ateriaa, parantaa postprandiaalista glykeemista kontrollia ja vähentää myöhäisen hypoglykemian riskiä. Tällaisia ​​analogeja on kehitetty, ne ovat joko monomeereina liuoksessa tai hajoavat nopeasti monomeereiksi, mikä nopeuttaa insuliinin imeytymistä ihonalaisesta kudoksesta "

  • Bergström
  • 21. marraskuuta 2011
  • 21:48

Elena, kysy nyt hullulta kysymykseltä, mutta silti.

HP: n piippu puhtaasti ruokasta? Mitään kertymistä ei ole olemassa?

Nykyään osaston päällikkö kertoi minulle jonkinlaista aktiivista insuliinia, että on mahdotonta antaa insuliinia yhdelle elintarvikkeelle toisella. Kun kommunikoin heidän kanssaan - minulla on vaikutelma, että työskentelen johtajana Downs Ballissa. Olemme heidän kanssaan eri planeeteina - kukaan ei ymmärrä. He ottivat Danielin sokerilla 8,0 ja sokerilla virtsaan. Insuliinia lisättiin 10 + 10 Levemir-annoksesta 24 + 22: een ((((8 NR yksikköä kohden. 6 XE: llä. Tämän seurauksena sillä on vakaa 12-16 sokeria. ((

Minä istun tässä ajattelemassa: mitä tehdä (((((Meidän pitäisi luultavasti alentaa Levemiriä. Lyhyesti sanottuna, me laskeudumme sairaalaan, saimme viittauksen Moskovaan. Nyt palautamme vakuutusyhtiön.))

  • happopullo
  • 21. marraskuuta 2011
  • 22:10

Uskon myös, että sinulla on jonkinlainen krooninen tauko. Ehkä yrität hitaasti vähentää ja lisätä liikuntaa?

  • Bergström
  • 21. marraskuuta 2011
  • 22:26

Kyllä, vähennän tänään. Muuten, joka oli jo poistettu puoli - vielä 15. koko päivän, jumissa.

Muuten, analyyseissä on MAU - onko se, mitä suosittelitte? meillä on 37 mg / ml

Toinen testi Zinitsky - on kirjoitettu, että munuaisten toiminta ei ole heikentynyt.

  • namesake199705
  • 21. marraskuuta 2011
  • 23:49

bergstrom, MAU, luultavasti 37 mg / l?

Sitten se on hieman liikaa (((30)

  • weierstrass_ ^
  • 30. marraskuuta 2011
  • 17:52

Olen käyttänyt Novorapidia lapsuudesta lähtien, ja kaikki näyttää olevan normaalia))

  • _0wasteful
  • 07.12.2011
  • 19:58

On parasta olla actrapid ja Novorapid.

kun esimerkiksi viikonloppu ja ei ole mitään tekemistä ja sinä jatkuvasti syömme tai ystävien kanssa kaupungin ulkopuolella, niin syöt myös jatkuvasti. tällaisissa tapauksissa on parempi, että akrapidi, ja kun haluat syödä ja unohtaa, on parempi Novorapid

  • toefl ^^ 9
  • 08.12.2011
  • 13:07

hyvin, oli kaikki. Viime vuosi oli aktiv, vihdoin voi millään tavalla. Syyskuussa määriteltiin apidra, mutta minulle se on kuin vesi, vaikka he sanovat, että insuliini on paras, kun taas Novorapid on sopivin.

  • instructor9725
  • 08.12.2011
  • 13:27

toefl ^^ 9, Tässä minulla on sama asia, istun Novorapidissa))

  • 0_offenbach
  • 08.12.2011
  • 17:11

Smashed Lantus 2: een klo 10 aamulla ja klo 22 illalla. Humalogin sijaan he antoivat apidraa, joka oli piilotettu 1XE: ksi 1,25: stä 1,75: een. Apidra (kaikki riippuu sokerista ennen syömistä ja mitä syömme) sokeri laski - mikä on hyvä uutinen. Kirjoita ruokavalioosi, lisää sokeria pöydälle, odota kaavioita - älä ole laiska - näet, miten sokerit käyttäytyvät, miten keho reagoi.